PANIK!!!!
Igar sa insag jag att det enbart ar 3 manadere kvar till brollopet. Det jag mest av allt ville undvika har hant...stress... jag kande stress over brollopet. Mest pga att jag ska sy mina tarnklanningar och slipsarna till marshalkerna och jag har inte borjat annu. Jag ska genast ga och kopa tyg och satta igang. Det var ingen rolig kansla att fa och jag vill verkligen inte kanna den igen, sa nu ska jag ta och satta igang och borja med klanningarna. Jag har ju ratt mkt pyssel kvar att gora for brollopet och jag har inte borjat annu, men med hjalp av min blivande sa blir jag forhoppningsvis klar i tid...annars blir det till att ta hela familjen till hjalp veckan innan brollopet da vi kommer komma hem till Sverige.
Jag har forresten kopt vara biljetter hem och fick betala rejalt for dem, men sa ar det ju nar man valjer att gifta sig under hog sasongen!
DUM:
Jag haller med dig ocksa, jag tycker inte att osregn kan forstora denna stora dagen heller. Det anda som skulle vara riktigt trakigt var ju ifall nagon av oss skulle vara bli sjuka. En tjej jag jobbar med, nar hon gifte sig, sa hade hennes man influensan med 40 graders feber!!! inte sa trevligt...