• reseledaren

Juni Bröllop

Hejsan!!!

Skrev för nån dag sedan, men fick ett tips att skriva på vår månad i stället, och det tackar jag för:)
    Jag gifter mig 11 Juni (Det ska bli så spännande) har inte tänkt så mycket på det, men nu måste man ju börja fixa lite saker:)

• Svar på tråden Juni Bröllop
  • cmfs

Jag gifter mig den 18 juni nasta ar! Langtar sa...Kan knappt tro att det bara ar ett halv ar kva...jag kommer namligen ihag nar vi skrev for ett halv ar sen att det var 1 ar kvar. Otroligt snabbt har det gatt!

Hur langt har du kommit i planeringen? Vart ska ni gifta er? Vi gifter oss i Malmo.

Har sjalv kommit ratt langt i planering..tror jag...mkt kvar fortfarande men de stora sakerna ar bestamda. Datum, kyrkan, lokalen osv...

• Alicia1

Jag ska också gifta mig den 18 juni.
    Jag är mest nervös för vädret i juni månad,ska gifta oss utomhus och vi vet alla hur vädret har varit i juni månad de senaste åren...
    Vi har bokat allt utom mat och band.
    Vi ska gifta oss i Helsingborg.

• Nikita14

Hejsan....Vi ska oxå gifta oss i Juni den 24:e...midsommarafton oxå utomhus!!

Men i Sundsvall, så man får väl hoppas att det inte snöar iallafall..

• pooh

18:e var det här! Vi var lite tröga i starten, bokade festlokalen och slog oss sen till ro ett tag. Tills jag "kom på" att jag ska fortsätta på universitetet i januari och att det kommer att ta all min tid. Så på ett par veckor har vi fixat vigselförrättare, trubadur för vigdeln (också utomhus), dricka, menu, bokat resa, beställt ring, börjat sy klänningen, bokat make och hår... Man tror man ligger bra till men tiden går så himla fort.

• stina*

Den 18 juni även här, det verkar vara ett populärt datum

Alicia; jag oroar mig också för vädret. Även vi ska ha vigseln utomhus fast i stockholm.

• Solsta brud

Hej Hej!
    Här kommer en 4:e juni-brud, jag säger väl som alla ni andra, hur fort går det egentligen.....Tyckte jag hade så himla gott om tid, så vi kunde ju ta det lite lugnt..Ha! nu sitter man här och det är bara FEM månader kvar!!!Har idag börjat att spåna ut vad som skall stå i inbjudan, hur den skall se ut, vilket typ av papper/kort skall användas, ja det finns hur mycket som helst att göra. Har även börjat med operation övertalning med vår 7:åriga dotter, tänkte nämligen få henna att sjunga solo i kyrkan, men det verkar inte bli så enkelt. Men det är väl bara att jobba på.

• Katten Jansson

Här kommer en 4:e juni-brud till! Har resonerat som inlägget ovan "det är ju gott om tid...". Nu är det 5 månader kvar och jag har inte provat och sett ut någon klänning ännu. Börjar väl bli dags! Har ni juni-brudar bestämt och bokat någon bröllopsresa ännu? Vi surfar runt och tittar och funderar, men har inte bestämt oss.

• Klangling

Reseledaren!
    Här kommer en 11 juni brud till. Ja, det är 17 vad tiden försvinner fort och man tyckte innan alla helgerna att det var lugnt och gott om tid. Ack nej!

• electra73

4:e Juni är datumet som gäller för oss med. Ska snart skicka iväg inbjudningarna, iaf till släkten och närmaste vännerna. Min blivande make har en brorsdotter som tar studenten knappt en vecka efter vårt bröllop, så det känns som att vi bör meddela vad som är på gång för vår del.
    Vi har hållit detta hemligt än så länge, så det ska bli kul att släppa "bomben"! För nu känns det helt olidligt att inte få tala om det, det är ju typ det enda som snurrar i huvudet! *ler*

• Swooshen

Vi ska också gifta oss 11 juni för det mesta tycker jag att läget är under kontroll men ibland får man lite panik och tycker att tiden går fort.

Mitt stora dilemma just nu är maten. Vi ska ha catering men vet inte om vi ska ha tre rätters eller buffé. Hur gör ni med maten? Vilken typ av mat passar i juni?

När det gäller bröllopsresa så har vi börjat titta lite men inte bokat.

Svar på tråden Juni Bröllop