• marfa

Träff i Linköping

Hej!
    Jag kom på att vi pratade om att lägga upp en egen tråd för de kommande träffarna.
    Mina förslag på datum för en tredje träff är
    20 el 21/11
    28/11
    5/12
    19/12

Vi ska ner till Linköping den första helgen jag nämde så den passar mig bäst. Men kolla vad som även passar er bäst.

Ha det så bra tills vi ses igen.
    Marfa

• Svar på tråden Träff i Linköping
  • Lottis2

Alla är varmt välkomna till träffarna. Att vissa har kommit längre än andra i planeringen, är ju bara positivt för dem som inte kommit fullt så långt.

Ju fler vi är desto fler tips kan vi ge varandra, bara roligt med fler :)

Jag tyckte också att det var nervöst första gången, men alla är jättetrevliga!!

Så det är klart ni ska komma!!

Vi ses

• Lottis2

De som vill och kan komma på träffen är alltså:

brud i sina bästa år
    Tessan05
    indianflickan
    T.Karlsson
    calice
    marfa
    na76
    sandella
    decorist
    Lottis2 (jag)

Stämmer detta, har jag missat någon?
    Ska vi bestämma att vi träffas kl 14.00 utanför Linds den 13/2

• tess05

Hej

Vi är inte hemma den helgen men hinner vi hem till 14:00 kommer jag också jätte gärna, om jag får. Jag kan höra av mig längre fram, när jag vet exakt.

• delphi

Ska försöka komma...
    dyker alltid upp lite sent i diskussionen men vi ses ändå hoppas jag!
    Imorrn börjar sista terminen...konstig känsla det är lite sista tiden för allt nu..
    Godnatt brudar

• Tessan05

En liten fråga, våra blivande makar lämnas hemma, eller hur går det till? :)

• Fru Calice

Tessan 05
    Inga blivande har följt med hittills, men det är ju naturligtvis inget hinder för att du tar med dig din om han skulle vilja.

calice

• brud i sina bästa år

Hej tjejer det ska bli kul att komma på träfff o få lite nya idéer. Vet ni alla vad ni vill ha i era buketter? Jag såg en här någonstans (har glömt var tyvärr) som bestod av rosa liljor och pioner. Har någon sett den?

• T.Karlsson

Ingen aning vilken du menar. Men jag funderar på antingen en ordentlig en med murgröna och röda rosor och sånt i eller om jag bara ska ha ett fång med callor i ngn snygg färg. Egentligen är mina favoritblommor solroser eller vita liljor. Men solroser förknippar min blivande man (och hela hans släkt som är av judisk härkomst) med nazismen. Och vita liljor är väl egentligen begravningsblommor?
    Usch vad hemsk jag är när det kommer till blommor :)

• brud i sina bästa år

T. Karlsson
    Vita liljor är jätte vackert och inte alls vanligast till begravning, vanligare till bröllop tycker jag. Men tänk mest på vad du vill!

• T.Karlsson

Ja jag har ingen aning faktiskt. Har bara hört det. Men det kanske är sant som du säger.

Sen undrar jag med er andra, kommer no låta konservera er bukett? Och var o hur mycket kostar det?

• Tessan05

Calice: hehe... tror inte han é så sugen på att följa med om inga andra killar är med. Så jag kommer själv, säkrast så :)

Svar på tråden Träff i Linköping