• Jenny!

Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...

Jag har upptäckt att min kille surfar runt på en massa internetsidor med asiatiska tjejer! Jag har inget emot att han är inne på "vanliga" p*rrsidor men det känns så äckligt med alla dessa små asiattjejer! Känner mig dels brädad av dom och sen har man ju läst och hört om all prostution och utnyttjande av tjejerna som finns.

Har även hittat lite foton på tjejer sen han var i Thailand med en kompis.(Innan vi blev ihop)Ganska oskyldiga bilder dock men man vet ju inte vad man ska tro. Han reste runt en del där men var rätt länge i Pattaya. En ökänd vidrig sexort enligt många...Jag har frågat vad han gjorde just där men han sa att det var ett fint och trevligt ställe, man får väl försök tro honom då..

Jag har aldrig nämnt något om hans p*rrsurfande eller bilderna han och hans kompis, vill inte snoka och lägga mig i för mycket känns det som! Men jag mår lite dåligt av detta.

Nu är det så att vi planerar en resa tillsammans i höst. Min pojkvän vill åka till Thailand och jag vill väldigt gärna dit också, har drömt om det i flera år! Men jag är rädd för att han ska gå runt och dregla över alla tjejer och jag ska vara konstant svartsjuk..Har hört av vänner som varit där att många thaitjejer är extremt flirtiga mot killar och att prostitutionen är utbredd. Jag vill inte att allt detta ska förstöra för oss och tvinga mig att välja ett annat resmål, vad ska jag göra/tänka?

• Svar på tråden Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...
  • Jenny!

Jag menade inte att hag tycker att thailändska tjejer är äckliga. Det är dock allmänt känt att många svenska killar åker just till Thailand på "sexsemester". Det anses ju mer "legitimt" att vara med prostituerade där än t ex hemma i Sverige.

Jag har en kompis som känner en ung asiatisk tjej som bor i Sverige, hon får utstå rätt mycket när hon t ex är ute på krogen. Hon får höra mycket kränkande kommentarer och förslag från killar pga hennes utseende.
    Jag tycker bara det är obehagligt med min pojkväns uppenbara intresse för tejerna där, det beror kanske inte bara på att han tycker dom är vackra...

• Jenny!

Alltså jag är inte allmänt för porr, tycker att det är kvinnoförnedrande och hemskt på många sätt, har diskuterat detta med min kille och han skulle också vilja att det gjordes mer "jämställd" porr. Jag accpeterar dock att han vill kolla på porr ibland, det gör jag ju själv även om jag sällan hittar nånting bra som inte är alltför kvinnoförnedrande.

• Jenny!

Tack för alla råd och synpunkter! Har försökt prata om detta med min kille men han blir bara sur och säger att han måste ju få ha ett "privatliv" och tycka vilka tjejer han vill är snygga! Han säger att det är hans ensak. Och det har han ju rätt i...

Det är väldigt svårt att gå in djupare på detta ämne med honom. Jag undrar ju som sagt om det ligger nåt annat bakom än att han bara tycker att tjejerna är snygga! Kanske han tänder på det här med "dominant/undergiven" som en annan tjej tog upp? All porr med asiatiska tjejer han kollar på spelar ju väldigt mycket på det. Enligt min erfarenhet är just filmer med "asiattema" i högre grad förnedrande mot tjejerna än "vanliga" porrfilmer. Han har även ett par sådana i sin ägo också har jag upptäckt... Suck. Blir äcklad av detta!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...