• Jenny!

Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...

Jag har upptäckt att min kille surfar runt på en massa internetsidor med asiatiska tjejer! Jag har inget emot att han är inne på "vanliga" p*rrsidor men det känns så äckligt med alla dessa små asiattjejer! Känner mig dels brädad av dom och sen har man ju läst och hört om all prostution och utnyttjande av tjejerna som finns.

Har även hittat lite foton på tjejer sen han var i Thailand med en kompis.(Innan vi blev ihop)Ganska oskyldiga bilder dock men man vet ju inte vad man ska tro. Han reste runt en del där men var rätt länge i Pattaya. En ökänd vidrig sexort enligt många...Jag har frågat vad han gjorde just där men han sa att det var ett fint och trevligt ställe, man får väl försök tro honom då..

Jag har aldrig nämnt något om hans p*rrsurfande eller bilderna han och hans kompis, vill inte snoka och lägga mig i för mycket känns det som! Men jag mår lite dåligt av detta.

Nu är det så att vi planerar en resa tillsammans i höst. Min pojkvän vill åka till Thailand och jag vill väldigt gärna dit också, har drömt om det i flera år! Men jag är rädd för att han ska gå runt och dregla över alla tjejer och jag ska vara konstant svartsjuk..Har hört av vänner som varit där att många thaitjejer är extremt flirtiga mot killar och att prostitutionen är utbredd. Jag vill inte att allt detta ska förstöra för oss och tvinga mig att välja ett annat resmål, vad ska jag göra/tänka?

• Svar på tråden Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...
  • K.C

Har du pratat med din kille om detta?

• ZazzaZandor

Du bör köra med öppna kort och tala om din inställning. Ska ni dela livet blir det ohållbart om du ska ligga och trycka undan dina tankar i all evighet.
    Red upp det nu och få det avklarat så att ni kan gå vidare i er relation.

• K.C

Jag håller absolut med!
    Däremot förstår jag inte varför du tycker att porren är ok, men inte just vissa tjejer?

• Hannita

om ni nu skall dit sa behover ni val inte aka till de varsta sex-orterna som Pattaya?
    FAst det ar nog bra att prata igenom det innan.
    Sen kan jag meddela att thailandska tjejer (som inte ar prostituerade) ar inte mer flirtiga an andra tjejer! (har varit dar och min basta van ar fran Thailand och jag har traffat massor med thailandare).

• K.C

Hmm.. sitter och tänker på dig och ditt problem. Önskar att fler ska tycka till och så skulle det vara skönt att höra lite av dina åsikter också. Jag tycker nämligen inte att det känns så himla bra att du går och oroar dig...

• K.C

Det finns fler trådar, tydligen. Hoppas att EMMAPEMMA inte har något emot att jag flyttar in hennes meddelande hit också..
    Så här skrev hon:
    2004-09-14 21:21 EmmaPemma Anmäl inlägget
    "
    Låter som ett rätt konstigt problem?
    Varför skulle det vara äckligare att han tittar på asiatiska tjejer än "andra" tjejer. Asiater är väl knappast äckligare/p*rrigare än oss andra?
    Att prostitution är utbrett i dessa länder är ju förstås beklagligt, men jag förstår inte hur det skall kunna påverka ert förhållande.
    Om det är så att han föredrar asiater, eller prostituerade (eller både och) framför dig är det väl bättre att ni avslutar ert förhållande?! Man kan ju inte anpassa sina resor efter att ens kille kanske är tänd på asiater/prostituerade. Om du misstänker något konstigt så tycker jag faktiskt att du skall fråga honom rätt ut. För om det är så att han fantiserar om prostituerade tjejer så undrar jag lite vad du skall med honom till....

Naturligtvis bara min åsikt, och du gör ju precis som du vill. Det behöver ju inte alls vara något "konstigt" med det hela....
    "

Jag håller med EMMAPEMMA, det kan ju omöjligt vara äckligare att gilla en speciell typ av tjejer, som om han skulle gilla blonda eller smala tjejer extra mycket.
    Prata med din kille om vad det är han fantiserar om...

• MsKingston

Jaha, håller väl med EmmaPemma i den här tråden också.

Blir så förvirrad när det finns flera likadana trådar överallt...lyckas alltid svara i "den andra".

• sollottan

hm... och alla dessa porrtjejer i väst och öst Europa, i USA i Ryssland osv - usch va snuskigt det är med oss 'vita' (rosa!) tjejer!!!! nu tycker jag givetvis inte det, utan vill bara påpeka hur knäppt jag tycker ditt inlägg är skrivet och verkar avslöja mer om Dig än vad du kanske tänkt?

• emipon

sollottan: Jag ska ju inte tala för hur andra tänker och känner, men jag kan väl hålla med trådstartaren om att just dethär med asiatiska tjejer kan vara lite extra känsligt eftersom det (inte alltid, hoppa inte på mig nu, men ofta) kanske assoccieras til barnporr och utnyttjande på ett annat sätt an vad vita/"rosa" porr gör. Därmed inte sagt att all asiatisk porr utnyttjar barn, men det är onekligen lätt att tankarna drar iväg ditåt.

Svar på tråden Min kille är fixerad vid asiatiska tjejer...