• Popcorn

    BT-träff Stockholm

    Hej alla!

    Jag är också ny i den här tråden och när det gäller BT-träffar, men eftersom jag/vi ska gifta oss i juli nästa år så tycker jag att det skulle vara jättetrevligt att träffa några andra bröllopsplanerare.

    Jag kan varje vecka tisdag och onsdag.

  • Popcorn

    Jag tänker nog också hänga med er på tisdag och då blir det premiär för mig i BT-träffsammanhang .

    Jag kan dessutom passa på att svara på frågorna som ställts tidigare.

    1. Jag är 29 år (född 1975 alltså).
    2. Jag och min blivande man bor i Solna, vid Västra Skogens tunnelbanestation ungefär.
    3. Varken jag eller min blivande har barn.
    4. Vi gifter oss den 30 juli 2005.
    5. Jag är blond (hmm... inte riktigt ljusblond på riktigt men tack och lov kan man ju justera det hela själv... ) och har blå ögon.
    6. Jag är 168 cm lång.
    7. Fritidsintressen - sång och musik, dykning, mode/smycken/design, film och bröllopsplanering!
    8. Vi har inga djur nu men jag har tidigare haft kaniner och degus.
    9. Jag röker inte, har aldrig rökt och kommer aldrig att börja röka.

    Jag ser fram emot att få träffa er alla!

  • Popcorn

    Jag är definitivt inställd på att komma på onsdag. Nu har jag ju sett fram emot det här rätt länge ju .

  • Popcorn

    Hej alla!

    Jag kan bara instämma - myyyyycket trevligt!

    Och du Emilia - har du väl bett mig om smakråd på klänning så riskerar du att aldrig bli av med mig . Jag mailar dig i morgon när jag är på jobbet och har koll på min jobbkalender.

    Hoppas vi - och flera! - kan ses igen snart!

  • Popcorn

    Hjässan - vi var nio stycken glada tjejer som babblade friskt om klänningar, mat, ringar, musik, inbjudningskort och annat trevligt.

  • Popcorn

    Emlu: När jag kom hem i går pratade jag lite om träffen med min fästman och när jag sa att det var en tjej med ditt förnamn från Växjö med så blev han genast lite nyfiken (visst var det du som kommer därifrån, eller?). Min fästman och hans familj kommer nämligen också från Växjö (ursprungligen från Uruguay). Nu har du ju inte något ovanligt förnamn direkt men jag tänkte att jag kunde fråga i alla fall - du har möjligen inte tidigare varit tillsammans med/träffat (jag vet inte hur seriöst det var!) någon från Uruguay? Flummig fråga kanske men jag vill inte lägga ut några namn .

  • Popcorn

    Jag hänger också gärna på om det blir dags för fika!

    Emlu: En av min fästmans bröder har varit tillsamman med en tjej som heter som du och när min fästman grävde fram ett gammalt kort på henne så var hon i alla fall hyfsat lik dig! Det var därför som vi blev lite nyfikna på om det var du . Jag ville dock inte skriva ut namnen här för de är väldigt ovanliga - faktum är att det bara finns en person i Sverige som heter som min min fästman (i alla fall förnamnet).

    Skrutthumlan: SNYGG hemsida - och snygga smycken förstås! I kväll börjar min silverkurs och jag är myyyycket förväntansfull. Tyvärr har jag ingen aning om hur svårt det är så det kanske slutar med att mina vackra idéer blir till en enda stor silverplump... vem vet .

  • Popcorn

    Jag kan troligen inte komma innan det är dags för er att bryta upp, men om några av er skulle bli kvar till sent eller går någon annanstans efteråt så skulle ni väldigt gärna få slå mig en signal.

    Jag vill helst inte lägga ut mitt mobilnummer här men om någon av er som ska dit kan ge mig sitt mobilnummer så skulle jag kunna höra av mig lite senare. Mig kan ni nå på Popcorn2005juli@hotmail.com

    Skrutthumlan: Att gå en silversmideskurs kan varmt rekommenderas! Det blev kanske inga fantastiskt komplicerade mästerverk så här första gången, men skoj var det i alla fall . Jag lyckades dock få ihop till nästan (!!!) två ringar (en är inte helt klar) och ett halvfärdigt hänge. Det är dock lite frusterande att det inte riktigt går att pyssla med det hemma - det krävs lite för mycket verktyg, gasolbrännare och syra för det...

  • Popcorn

    Vi pratade lite i går om att träffas igen och då föreslog vi den 30 november. Först pratades det om december men det är ju så långt dit! Var vi ska vara beror lite på hur många vi blir.

  • Popcorn

    Träffen den 30 novemer

    Lillsmurf
    Fröken W
    Bridezilla
    Popcorn

Svar på tråden BT-träff Stockholm