• Fröken W

BT-träff Stockholm

Hej på er
    Vill bara meddela att min signatur numera är Fröken W - jag hette tidigare "lyckligt nyförlovad"! Med det inte sagt att jag inte är lycklig längre - snarare tvärtom - men jag är ju inte direkt nyförlovad längre... Bara så att ni vet!!

• Fröken W

Jag tänkte på en sak... kan det vara en idé att försöka hitta en restaurang där vi kan ha ett "eget bås/rum"? Dvs, där vi har möjlighet att prata lite mer ostört? Har ingen aning om hur det funkar på såna här träffar eftersom jag inte har varit med tidigare, men ni som har varit med kanske har erfarenheter av vad som funkar?

• Fröken W

Hjälp vad kul det ska bli! Har dock glömt de få bröllopsplaneringssaker jag har, men det verkar vara fler som har så vi får samla ihop desto mer till nästa träff! Ses snart!!

• Fröken W

Hej på er
    Jag har varit lite osylig här sen vi sågs i förra veckan. Har nämligen haft semester tors-mån och inte varit i närheten av en dator.

Tack för senast förresten!! Det var hur trevligt som helst!! Såg att ni redan bokat in en ny fika - idag. Jag ska dessvärre till tandläkaren och är nog inte så sugen på fika sen, men jag mailar nån av er under dagen och får mob.nr, så kanske jag ringer sen och kollar vart ni är och om ni fortfarande är kvar.

Hade ni bestämt nåt datum för decemberfikat? Jag tycker det låter jättebra att vara hemma hos någon.

• Fröken W

Om ni har bestämt nåt nytt datum så vill jag också vara med...

Som ni kanske märkte så dök jag inte upp igår, jag hade jätteont i tänderna efter tandläkarbesöket så jag åkte hem och bläddrade i bröllopstidningar och pussade på min älskling istället! Inte dumt det heller!

• Fröken W

Skrutthumlan: Du nämnde någon shop på nätet där man kan köpa stämlar och sånt. Vad hette den? Jag hittade något som heter "söljd-detaljer" (www.slojd-detaljer.se), och de har lite stämplar, pulver, papper etc men inte så mycket. Det var dock billigare än Ljunggrens!

Svar på tråden BT-träff Stockholm