Vi ska gifta oss i december 2005, närmare bestämt Nyårsafton!
Det har varit lite strul hit och dit, vi ringde kyrkan först av alla, men fick veta att den senaste tiden var 13.30. Vi ville ju egentligen ha ett eftermiddagsbröllop, men det var inget att göra. Så vi lyckades iallafall förhandla fram till kl 14.00. Nu, långt efter oss, har ett annat par ringt till vår kyrka, och fått kl 15.00!? Inte så kul att krocka ute på kyrkbacken med ett annat bröllopsfölje, dessutom kommer väl deras gäster att rycka i dörren och vilja komma in mitt under vår vigsel
Dessutom ringde vi först...
Men, men, vi har bokat lokal också, och den är toppen! Jättetrevliga människor, mysig lokal, och perfekt läge
Mamma och jag kollade klänningar i helgen, så nu ska vi leta mönster. Jag ska få låna mammas gamla vargskinnsmössa, ska se om jag inte kan hitta en liten pälsjacka att ha till... Så bortsett från kyrkan så flyter planeringen som smort!
Vi har en del stora grejer kvar förstås, musik och meny och annat, men det löser sig nog. Det får M2B göra, han gillar sånt
Själv är jag mer pysslig, så innan kyrka och sånt var klart visste jag ändå hur jag skulle vika servetterna... Knasig, jag vet, men det är så kul!
Lycka till ni andra, ska bli kul att höra om era planeringar!
Kram,
Heff