• Trissan

11 september brudar!

Otroligt finns det inga som ska gifta sig den 11 september?? Om det finns, hur går det, är ni nervösa?

• Svar på tråden 11 september brudar!
  • Nilzon

HALLO!! Jag ska också gifta mig den 11 september ju!! Någon frågade om psalmer. Vi ska ha "Guds kärlek är som stranden" & "Vi lyfter våra hjärtan". Hade ju helst haft "Blomster tid" osv, men det gör sig ju inte riktigt i september. Lycka till alla! (Jag är SKITPIRRIG!!)

• Lycklig_brud

Nu har vi varit och pratat med prästen, va skönt det känns. Han var jätteduktig och nu känner jag mig lugn...nu är det bara 8 dagar kvar. Vad har ni kvar att göra???

• Lena K

skit också!! (ursäkta språket....
    Hörde precis på vädret att en kallfront kommer ner över sthlm mitten av nästa vecka!!! Är inte det ganska typiskt så säg, efter veckor av fint väder!!

paraplyköp imorgon!!!

• ER69

Är det någon mer än jag som är en kyckling? ha ha.
    Tyckte i början att alla stressade upp sig och planerade allt så långt i förväg. Har inte varit ett dugg nervös förrän för par veckor sedan när allt gick fel med allt känns det som.
    Pesonalbyte där middagen och gästerna ska bo, tryckeriet som tryckte allt FEL, kyrkan är inhängnad av byggställningar och sist men inte minst så får jag reda på att kantorn ej kan spela min utgångsmusik.
    Efter några dagars magvärk bar det i går av till akuten, kraftig magkatarr, har jag tur så tar det ett par dar med medicin att lägga sig. Kroppen är helt slut.
    Är det värt allt detta för att bli man o kvinna, förlåt men ibland undrar jag.
    Tack för att jag fick skriva av mig
    Har alltid sagt att som tonårsmamma o småbarnsmamma så tål man mycket men tydligen inte ´planeringen för ett giftemål.

• Sessie

Nu är det mindre än en vecka kvar! Jag fattar inte hur fort tiden gått....

• Lycklig_brud

Jag är precis som du ER69 har varit på sjukhuset för magproblem, som de antar är stress eller brock på magmunnen?? jag chansar på stress...kan inte äta eller dricka något utan att må illa och kräkas.Nu är det bara 5 dagar kvar och det känns som jag missar hundra saker till på lördag. Längtar tills denna dag är över och vi kan avnjuta vår smekmånad, men den är jag oxå nervös över då vi ska till florida och västra karibien, tänk om det är orkan då och usch jag orkar inte ens tänka på det.

• Lena K

måndag... och mulet!!!! Efter en helt underbar helg med sommarväder... ganska typiskt för oss som ska gifta oss på lördag!!!! Grrrrr!!

Läääängtar, pirrigt!!

• Sessie

Nu ska vi ite måla fan på väggen. Jag hoppas att de har rätt på radio när de säger att det kommer vara sommar hela denna vecka.

Å blir det inte det så kommer vi ha fantastiska bröllop ändå!

• Lycklig_brud

Vart och när ska ni åka på bröllopsresa??? jag åker inte förrens en och en halv vecka efter.

• parisförlovad

Stackars er tjejer, vad nervösa ni är!!

Jag blir mer nervös av att alla hela tiden ska fråga om jag e nervös. Borde man vara det? Vi gifter oss kl 15 på lördag. Har inte träffat vigselförättaren, å kommer inte göra det heller. Men jag ska ringa honom idag.

Allt verkar gå som planerat. Bara lite smågrejer kvar. Provade klänningen igår å den passade perfekt. Har tagit ledigt på fredag från jobbet, så man kan ta en hel dag för sig själv å bara pyssla å ta d lugnt.

Stressa ner lite granna alla ni som e så uppspelta! Man kan inte planera allt in i minsta detalj. Även om det skulle gå så kan ni aldrig veta vad era gäster hittar på!! Ta dagen som den kommer!! Å passa på å njut, det hela kommer annars bara blåsa förbi er å ni kommer inte ha några trevliga minnen kvar ju!!!

*lycka till*

Håller oxå tummarna för fint väder! (vi gifter oss utomhus på en strand!!)

• blixtbröllop

Hej kära "medsystrar"!

Ja, maken till stress har jag sällan varit med om. Även om det allra mesta är fixat så känns det som att det ständigt dyker upp nya saker att fixa! Värst tycker jag att det är med alla detaljbeslut som man ska fatta. Hur kan det vara så mycket? De senaste veckorna har det knappast varit många minuter per dygn som jag inte har tänkt på bröllopet...

Det ska bli skönt när man väl står där framför kyrkporten och inte kan påverka någonting, utan bara får njuta av att stunden är kommen!!

• Lena K

Är det nån mer än vi som fått sista-minuten återbud till på lördag?? Tråkigt värre blev det att få det, men nåt man kanske måste räkna med?
    Nyfiken om nån annan fått återbud nu i dagarna?

• ER69

Hej
    Jo jag fick tyvärr avbokning av en av mina gamla kompisar och anledningen måste vara en stort misstag för hon är utomlands o kommer ej hem förrän nästa tisdag.
    De andra som hon skulle åka med förstår ingenting så det är lite tråkigt för man blir samtidigt lite orolig.
    Idag är det sista VANLIGA dagen och nu trots allt känns det bara så spännande. Man kommer nog ha svårt att somna ikväll.
    ETT STORT LYCKA TILL I MORGON ALLIHOPA.
    Jag gifter mig 15,00!!!

• Ejlis

Hej!

Jag kunde inte låta bli att tjyvkika lite i er tråd. Själv gifter jag mig i maj nästa år.

Kom ihåg det där som ni har hört miljoner gånger tidigare:
    "NJUT!! Glöm inte att njuta på er dag!
    Det gör inget om allt inte blev exakt som ni tänkt er. Annorlunda behöver inte vara sämre!!
    (Kan ni säga detta till mig fredagen den 13:e maj nästa år, när JAG glömt det??!)

Jag håller tummarna för att imorgon blir den mest fantastiska av dagar!

Break a leg!
    /Ejlis

• parisförlovad

Hur gick det för er nyblivna fruar???

Min dag var SUUUPER! Kunde verkligen inte blivit bättre!!!!

Kommer skriva ett eget inlägg om det senare när jag har lite mer tid!

Jag är såååå glad!

• sudali

Ja, det var en UNDERBAR dag. Synd att det gick så snabbt........! När bilderna kommer ska jag slänga in några.

• Lena K

Hade den mest underbara dagen i mitt liv!!! Bilder kommer senare...

kram alla!!!

Gud så lycklig jag är!!!

Svar på tråden 11 september brudar!