• Trissan

11 september brudar!

Otroligt finns det inga som ska gifta sig den 11 september?? Om det finns, hur går det, är ni nervösa?

• Svar på tråden 11 september brudar!
  • Trissan

Ni som har gjort egna vigselprogram, har ni skrivit in psalmtexten eller har ni hänvisat till psalm XX?
    Jag skulle behöva lite tips på hur man kan göra ett vigselprogam, om det är någon som vill dela med sig av sitt vigselprogram så kan ni väl maila det till mig, jag skulle bli hemskt tacksam.
    tesstess5@hotmail.com

Tack på förhand!

• sudali

Jag skrev in Psalmen i programmet, så slipper man både psalmbok och vigselprogram.

Trissan:
    Har skickat vårt program till dig.

• Trissan

Tack för vigselprogrammet, det var jätte fint. Nu har jag fått lite tips på hur vi ska göra vårat.

Tack!!

• Lycklig_brud

Flikkor...nu är det inte många dagar kvar, själv är jag så nervös att jag fått stanna hemma från skolan nu ett par dagar för jag bara kräks, nån mer som är så här nervös??

• Sessie

Vilka psamler har ni andra 11 septemberbrudar valt?

Jag har bara kommit på en: Den blomster tid nu kommer, fast med annan text som handlar om bröllop... men någon mer kommer jag inte på. Vill gärna ha något som de flesta kan, men sommarpsalmerna känns överspelade och lite tidigt för julpsalmerna.

• ER69

Hej, vi gifter oss också den 11 september och jag är jätte nervös. Ingenting har gått på räls direkt, men jag hoppas nu att det nu ändrar sig.
    Vi ska ha middagen på ett hotell, jätte mysigt, men fruktansvärt dyrt tycker jag men men man ska väl bara gifta sig en gång i livet.
    Vi valde att ej ha vigselprogram för av egen erfarenhet så blir det bara slängt iallafall.
    Tänk vilken tomhet det kommer bli när man är gift. Nu har man ägnat all vaken tid i flera månader på tankar om bröllopet.

• Bacon

Här är en till! Nu är det bara 10 dagar kvar. Det känns overkligt och jag har väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet.

Vi har en hel del småsaker kvar att pyssla med men det mesta är på plats.
    Jag längtar till den stora dagen men jag ser oxå fram emot måndagen när vi sitter på planet på väg till Grekland!

Lycka till och glöm inte att njuta den 11 september!

• Åhus

Här är en till 11 september brud!!!

Oj, oj vad det närmar sig nu! Det som innan har varit så avlägset ter sig skrämmande närma nu! Jag har mardrömmar om både att min släkt inte kommer och lämnar besked om detta i sista minuten samt att hårfrisören färgar mitt hår illrött! Jag kan oxå märka på mitt humör att jag tar motgångar förvånandsvärt dåligt mot hur jag brukar ta dem! Hela jag är helt upp och ner känns det som! Jag längtar ändå till den 11/9 så det nästan spritter i hela kroppen. Har svårt att koncentrera mig på mitt arbete...
    Nu är så gott som allt klart och vi sitter och filar på vårt sånghäfte så jag borde vara hur lugna som helst..
    Hör nog till att vara lite "crazy"!
    Lycka till alla 11:e september brudar och kom ihåg att vi oxå tillför något gott just denna dagen.
    Hej hopp från en mycket glad och sprallig 11 september brud!!!!

• Lena K

Ja, nu är det snart dags tjejer!!! Längtar så jag spricker. Nästan allt är klart, bara småsaker kvar att göra.

Nån mer än jag som gifter sig kl.17??

Nervös!! Längtar!!

*håller tummarna på fint väder!!! *

kram alla!!

• Åhus

längtar oxå så att jag håller på att döööö!
    jag skall gifta mig kl. 16
    håll tummarna för fint väder allihopa!!!
    kram och lycka till

Svar på tråden 11 september brudar!