11 september brudar!
Otroligt finns det inga som ska gifta sig den 11 september?? Om det finns, hur går det, är ni nervösa?
Otroligt finns det inga som ska gifta sig den 11 september?? Om det finns, hur går det, är ni nervösa?
Joho då, kolla här :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m641551.html
Jag gifter mig den 11/9...skitnervös är jag, prästen har inte tid att träffa oss förrens två dagar innan och jag är helt förstörd över det. Idag har jag skippat plugget för att gå ut och se om jag hittar skor o väska, klänningen är inte ens färdig, sömmerskan håller på. Och det känns som allt kommer bli förstört...men det är väl bara att sätta sig ner och andas och hoppas på det bästa.
Jag är oxå ganska nervös, fast det mesta är på plats. Hur ska ni ha eran bröllopsfest, fixar ni själva eller har ni hyrt lokal med mat och dryck? Själv ska vi ha catering men vi fixar dryck själva. Jag tycker att det är jätte svårt att räkna ut hur mycket dricka som går åt. Hur mycket har ni räknat med att det går åt (ifall ni oxå har köpt dricka?
Jag tror vi köpt alldeles för mycket dricka.
Vi har hyrt lika för sig, beställt mat från catering och har köpt spriten i Tyskland. Vi har typ 12 flaskor vodka, 8 flaskor rom, 5 flaskor whiskey, 3 flaskor bailys, två flaskor cognac, 3 flaskor bananlikör, 3 flaskor apfhelkorn och en massa annat...har ingen aning om varför det blev så mycket, men det var ju så billigt...haha men man kan ju spara till nån fest...jag var och gjorde provmake idag, ska till frisören senare. Pratade med prästen och flytta fram samtal till nästa vecka...skööönt, ska träffa kantorn då oxå. Festen blir med buffé, karaoke, lekar och fri bar. vickning på kvällen..ni då??
Jodå... Jag o min sambo gifter oss 11 september. Allt är klart o redo så vi väntar bara på dagen D, den stora underbara dagen då vi får gifta oss o sen festa med alla nära o kära!!!
Pirrigt i magen bara jag tänker på det!!!
Hur går det själv???
Lycka till !!!
Hallå!
Nu är det snart bara 2 veckor kvar sen är man gift, gud vad underbart. Det känns som om man börjar ha koll på det mesta nu. Det som är kvar är att träffa prästen och det ska vi göra nästa vecka.
Appropå det, hur har ni gjort? Har ni gjort egna vigselprogram?
Jag kan inte bestämma om vi ska göra egna eller inte.
Vi har gjort egna vigselprogram. Tänkte att det kunde vara lite trevligt.
Det börjar närma sig..... jag hoppas att man inte har glömt något alltför viktigt!
har också gjort egna vigselprogram....
Tja ba!
Klart vi finns!!! Bröjar bli lite nervös och stressad, vi håller på och flyttar i samma veva! Dessutom har jag blivit förkyld och fått en vagel i ögat ;) så det är ju så där lagom kul.
Vi har gjort egna program ikyrkan, jag tycker att det är asmysigt att ha, ett jättefint minne, dessutom har svärfar ritat av kyrkan, så den bilden ska vi ha på framsidan, MYS! Men annars är väl det mesta fixat, hämtade ut kjolen igår (den ser lite konstig ut ;) ) och morgongåva till mannen är inhandlad (det blev en humidor).
Lycka till allihopa!!!
Kram!
jag vill tatuera in ett hjärta med min blivandes namn på skinkan, men när jag kom ner till tatueraren där jag bor vägrade de att skriva namn. Ledsen som faen, jag menar det är väl min kropp, nån som har nått tips