Inlägg från: Little Minx |Visa alla inlägg
  • Little Minx

Hur många sexpartners har ni haft?

Dessa tradarna blir aldrig representativa eftersom nastan ingen som har legat med sag mer an 30 svarar. Det blir bara kommentarer som "jag ser inget fel i att kn***a runt, men sjalv har jag bara legat med en anda, min man". Varfor; for att det vad ni an sager anses det fel, smutsigt, omoraliskt att kvinnor (kanske man ocksa) har haft sex med for manga (vet inte vid vilket nummer man helt plotsligt forlorar sjalvrespekten???). Kan ocksa tillagga att jag haft ett 30-tal sexuella kontakter. Vet inte exakt antal, forstar inte egentligen varfor det skulle vara intressant?

• Little Minx

Menar att det "i allmanhet" anses moraliskt forkastligt (jag har i alla fall fatt den uppfattningen) att kvinnor bejakar sin sexualitet och har sex med man som de inte ar kara i, traffar pa krogen etc. Det ar mycket mojligt att ni som skriver har inte fordomer det. Men hall med om att det ar lite tabu att erkanna hur manga man varit med savida man inte faller inom normen; vad som anses vara respektabelt antal alskare, vilket ju givetsvis ar en subjektiv bedomning.
    Men sa ar det ju med det mesta, man jamfor kilon, utbildning, antal partners etc. Vet inte varfor.

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?