Inlägg från: Guldfisken |Visa alla inlägg
  • Guldfisken

Hur många sexpartners har ni haft?

Guldfisken: Jag är 22 och har haft sex (om man enbart räknar regelrätta s*mlag, annars är det nog några fler) med 18 st. Har varit sexuellt aktiv sedan jag var 16 så det är tre om året, vilket inte känns så farligt.
    Jag vet om hur många min sambo har haft, det är betydligt färre än vad jag haft, även om han är fem år äldre. Jag tror dock inte att jag hade brytt mig nämnvärt varken om det hade varit färre eller fler.

• Guldfisken

*skrattar* Varför skrev jag ett inlägg som jag riktade till mig själv??? Måste vara trött.

• Guldfisken

EmmaPemma: *skrattar* Jo, jag sade det till mig själv: Nu du Guldfisken, du får du fasenimej ta och reda ut hur många du har legat med egentligen!!!

• Guldfisken

aco: Jag tycker också att det låter idiotiskt att ha sex med personer man inte är attraherad av, och undrar om det verkligen finns folk som har det. Det beror ju dock på hur man definierar orden "attraherad av". En attraktion kan ju vara väldigt kortvarig och bero på vissa saker (läs: alkohol ). För egen del blir jag extremt fyllek*t och har haft sex med personer jag inte hade haft sex med i nyktert tillstånd, men just då och där, var jag ju självklart attraherad och tänd på personen jag hade sex med. Den attraktionen var ju dock som bortblåst på morgonen igen och hade väl egentligen inte med personen i sig att göra.

Sedan kanske det är ett "ungt" beteende, vad vet jag, jag är själv ung, men alla reagerar vi ju olika på alkohol. Vissa lipar, andra blir extremt "sugna".

• Guldfisken

EmmaPemma: Kan ju tillägga att det jag skrev inte gäller just nu eftersom jag är lycklig sambo sedan ett antal år tillbaka och inte har några planer på att vara otrogen. Men sugen på andra kan jag ju fortfarande bli.

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?