• Keri

Var bor vi?

Hallå!

Tycker det skulle vara kul att veta var folk kommer ifrån och bor nu? Kanske är det fler än man anar som finns där man själv bor.

Kommer ifrån: Strömstad
    Bor nu: Malmö

• Svar på tråden Var bor vi?
  • Sanna05

Drömmande sambo: Jag kommer från Lindome och läste också natur på Fässberg. Jag gick i klass NV3P. Vilken klass gick du i?

• StinaJ

sent ute men jag är från Kisa från början och ahr sedan dess bott i valdemarsvik, norrköping och linköping bor nu i Gråbo

• Pajen

Är från Sandviken
    Bor i Uppsala

• drömmande sambo

Sanna05: Jag gick i NV3s. Men gick du direkt till gymnasiet efter nian eller hade du "sabbatsår"? Vilket år tog du studenten? Jag gick ut 1996.

• majlis

Kommer från Sthlm/Haninge. Flyttade upp till Norrland till ett litet ställe som heter Åsele ligger 7 mil från Vilhelmina.
    Har bott här sedan mars 2004. Är född 75

• Sanna05

Drömmande sambo: Nej, jag tog heller inget "sabbatsår" utan tog också studenten 96.
    Jag kallas bara Sanna och heter Susanne. Nu kan du nog kika i någon gammal skolkatalog för att se vem jag är...
    Din tur att ge en liten hint!

• drömmande sambo

Sanna05: Jag måste hem och leta kataloger... *nyfiken* Jag heter Jessica.....

• 04 Oktoberbrud

Drömmande sambo...

Ska väl inte ta över hela den här tåden, adda på MSN idaho16@hotmail.com
    Så kan vi prata massa!

• drömmande sambo

04 Oktoberbrud: Jag kan inte adda mig för jag sitter på jobbets dator och kollar nätet (jobbar på ett kommunalt boende) och har inget internet hemma. Hade jätte-gärna gjort det annars!
    Mailas istället kanske? (du kan ta min hotmail-adress av Ellte)

• Knata

Hej! Jag kommer ifrån Vimmerby men bor i Norrköping nu :)

• Cinso

Kommer från Vallentuna
    Bor i Upplands Väsby
    (Utanför Stockholm)

Svar på tråden Var bor vi?