• Keri

Var bor vi?

Hallå!

Tycker det skulle vara kul att veta var folk kommer ifrån och bor nu? Kanske är det fler än man anar som finns där man själv bor.

Kommer ifrån: Strömstad
    Bor nu: Malmö

• Svar på tråden Var bor vi?
  • brud2005-05

Kommer från Värnamo men bor just nu, efter mycket flyttande, i Jönköping.

• SaMo

Kajsa kavat

Vi gifter oss också i Helga, men den 18. Vi ska ha festen i orangeriet i botaniska. Fast vi har ju inte kunnat boka kyrkan än då, tänker ligga på telefonen den 1/10 när man kan börja boka. Ett litet stressmoment tycker jag. Skulle vara skönt att veta att det var helt klart. Ordnar Värmlands maten, eller kan man "catra" dit?

• Djursholmsbrud

Fodd i Saltsjobaden. Forutom i Stockholm har jag bott i Dusseldorf, Nice, Geneve och nu bor jag i Podgorica (Montenegro).

• Carmencita

Född i Åre, uppvuxen i Östersund. Har sedan bott i Washington DC, Stockholm och Norrköping. Nu bor jag i en liten stad i fd Östtyskland.

Inga andra jämtar här?

• kajsa kavat

SaMo:

Vi gifter oss den 25 i år, om du nu inte hade fattat det
    Värmlands fixar maten, vi känner de som ska göra den så det blir nog bra! Och nää, man kan inte catra dit.
    Hoppas ni får den tid ni vill ha. Kram

• strandbrud

HEJ!

Zalåå och Lilletiger: Jag kommer oxså från Lindome, Född -67, Numera boende i Boråstrakten. Kul att veta hur gamla ni är ?

• 04 Oktoberbrud

Kommer ifrån Mölndal och bor sedan snart 9 år i Jönköping...

• Ellte

Men vad mycket folk från Mölndal/Lindome det finns här :D

• Blacklizzard

04 Oktoberbrud

Va trevligt med folk från Jönköping oxå

• drömmande sambo

04 Oktoberbrud: Hur gammal är du? Kommer också från Mölndal och blir alltid så nyfiken på om det är någon man kan tänkas känna/veta vem det är?? Själv är jag född -77...

Svar på tråden Var bor vi?