• Cassiopeja

Yngre kille?

Hej!

Jag, som alltid har varit ihop med äldre grabbar, har nu hittat en liten pojke som är 5 år yngre! (Jag är 30 och han 25.)
    Tog mig lång tid att kunna besvara hans uppvaktning då det kändes främmande för mig att ha en yngre kille, men jag förlikade mig med tanken som tur var!
    Men det känns fortfarande lite "förbjudet" att ha den här vackra pojkkroppen i sängen när jag är van vid 40-50 åriga "gubbar".
    Nu är jag lite nyfiken på hur vanligt det här är, finns det några här som har yngre killar och i så fall HUR unga?
    Och ni som har erfarenheter av yngre grabbar, vilka fördelar finns?

• Svar på tråden Yngre kille?
  • Fiffa

Japp

Min är yngre, närmre bestämt 3 år yngre.
    Har en kompis där hon är 9 år äldre.
    Många av mina vänner har faktiskt yngre sällskap. Ser absolut inget hinder i detta. Dessutom sägs det väl att kvinnor lever längre...eller?

• EmmaPemma

Har en kompis vars pojkvän är 4 år yngre än henne.
    Jag tror att det är vanligare än man tror, och jag tycker inte att det spelar ngn som helst roll om man själv är nöjd och känner att man ligger på samma "nivå" som sin partner.

• Fiffa

Ojdå!!
    Jag blandade nog ihop det där med vem som lever länst enligt sägnen. Rimligtvis borde det ju vara mannen om man ska göra en "vinning" med yngre män i denna bemärkelse.
    Äh strunt i det huvudsken är ju att man trivs ihop.

• aco

Hi, hi...! Jag träffade ocksa en kille som var 25 (när jag var 30). iiiiiiiii...! Kändes underligt! Han var världens sötaste och efter en date eller tva började jag komma över det där med aldersskillnaden. Nu rann det ut i sanden ända efterssom han bodde i sydafrika just da (fast är dansk).

Däremot gar det tydligen nagon trend i det där att ha yngre pojkvänner! Mina fyra närmaste vänner har alla yngre pojkvänner; 7 ar, 6 ar, 3 ar och 1 ar är aldersskillnaden. Jag fragade nagon av dem härom dagen hur det kom sig att ALLA plötsligt hade yngre pojkvänner, men hon flinade bara fanigt och rodnade...

Har även haft förhallande med tva olika män som var 15 respektive 16 ar äldre. Och nog är de yngre "piggare" alltid...! Pa de flesta sätt och vis!!!

Sa NJUT av din 25-aring och strunta fullständigt i vad alla andra tycker!!!!

• Leone

Min basta kompis ar 38, ar forlovad med en 24-aring och de har ett barn ihop (traffades nar han var 22).

Hon tyckte bara det var bra att hon fick en 'ung och oforstord' kille som hon kunde lara upp... :)

• Nicoline

Är numera lyckligt gift med en 4 år yngre man. Åldersskillnaden känns och märks inte överhuvudtaget. Märker också att det är väldigt vanligt att mannen är yngre.

• f.d. Svart brud

Min man är 2 år yngre och vi har varit ett par i över 10 år. Åldersskillnaden märks bara till födelsedagarna.
    Skillnaden suddades ut när vi kom in i 20 års-åldern.

I början märktes åldersskillnaden av på så sätt att han inte kom in på krogar när jag gjorde det. Det gjorde ju inte saken bättre när killarna dessutom ska vara äldre än tjejen för att komma in! Sedan gick han fortfarande i gymnasiet medan jag gick på universitetet.

Jag bryr mig inte om åldern. Det viktigaste är att man fungerar ihop och älskar varandra.

• julijänta

Cassiopeja; 5 år är väl inte så mycket?? rocka på och lycka till!

• julijänta

Cassiopeja; 5 år är väl inte så mycket?? rocka på och lycka till!

Svar på tråden Yngre kille?