• agustibrud

21 augusti - 45 dagar kvar

Hallå!
    Jag tappar alltid bort alla 21.or. Börjar bli lite ont om tid, men jag längtar sååå mycket efter att bli fru A. Har ni mycket kvar att planera. Vet ej vad vi ska ha för in och utgångsmarsch i kyrkan. Kan man ha en solosång (from this moment) på vägen ut? Vad ska ni ha för musik i kyrkan. Är det någon som har tips på buffemat på festen, vi hade tänkt kallt + pot.sallad, vet ej om det är tråkigt. Var kan jag få tag på vit marsipanlock till tårtan? snälla hjälp mej.

• Svar på tråden 21 augusti - 45 dagar kvar
  • Caroline 14/8

Hej hej
    jag gifter mig den 14/8 men kan kanske hjälpa dig ändå. Marsipanlock kan du nog hitta varsom helst.Tror Ica elle Coop har. Jag tycker personligen att "From this moment" är jättevacker. Vi tänkte dansa vår dans till den. Vi ska inte ha vals. Som utgångsmusik tycker jag den är för....ja, vad ska man säga....mesig...för lugn.Men visst ...vill ni ha den så självklar ska ni ha den.
    Lycka till på er dag!

• agustibrud

Ja du kanske har rätt den är nog för mesig, ska ni ha den istället för brudvals, det kanske den passar bättre för. tack för tipset lycka till med ert också.

• augusty

Säg inte så! det är alldeles för tidigt med nedräkning. vi har jättemycket saker kvar att göra.

men det är klart, visst längtar man!

• 2BMrsE

Hej på er!
    Jag är stressad över musiken för utgång, kantorn går på sem imorgon, vill ha besked!
    Vet ni någon bra SÅNG som man kan spela på orgel eller piano??

Annars är det ganska lungt, nålade upp klänningen idag och gjorde bordsplaceringen igår.

• agustibrud

en låt som man kan spela på piano är älska mig med ainbusk singers(felstavat)

• wienerwaltz

Hur många dagar är det kvar för oss nu då?

• persika

hjälp!
    Alla verkar ha kommit såå långt! vi har inte bestämt menyn helt klart. Ingen bordsplacering är klar, med mera med mera..
    Jag kommer nog att bli galen snart eller bara bli helt apatisk...;-D
    hur långt har ni kommit?

• Lilla Karin

Vi har bestämt menyn, för längesedan. Men blommor är inte bestämt och inte hur vi ska ta oss till kyrkan (det är lååångt), men der får väl bli egen bil. Klänningen är så gott som klar, min moster syr på den. Mamma och en kompis till henne klipper å fixar med sånghäften. Idag skulle vi träffat prästen, men hon hade blivit sjuk :(

Jag är inte speciellt nervös, bara för ev möhippa, eller om folk hittar på saker under middagen som jag eller min blivande man tycker är pinsamt/jobbigt.

Fast jag funderar inte så mycket på bröllopet ändå. För min mamma skall opereras för ev cancer i livmodern på tisdag så den rätta känslan har lite svårt att infinna sig.

Å sen en tröst till er som känner er stressade att få allt rätt, som vår präst sa när vi träffade henne första gången: "Inget kan bli fel, bara annorlunda".

• Fru ström 21/8 -04

Igår var det 4 veckor kvar , tiden går fort nu.
    :)

Svar på tråden 21 augusti - 45 dagar kvar