• Bröllopstokiig

Morgongåva till honom?

Jag vill ge min blivande man en morgongåva, men fantasin är inte någon höjdare. Är det någon som har några tips? Manschettknappar känns tråkigt...

• Svar på tråden Morgongåva till honom?
  • Bröllopstokiig

det finns även speciella gravörer. vet att jag var hos en i sthlm, på drottninggatan (ungefär i höjd med make up store).

• Bröllopstokiig

Kan ni inte gravera in era namn och datum "bara". DET kan han ju inte glömma, eller??.....;o).

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Jag ska ge en tatuering till min blivande.

Han har själv funderat på detta en tid men inte blivit färdig till det så jag tycker det passar bra.

Naturligtvis får han själv välja vad han vill ha....ingen döskalle bara...

• Bröllopstokiig

Jag har tänkt göra som anna . Lite fina bilder i sexiga kläder. Kommer att be en kompis till mig att ta dem så att jag sliper gå til en fotograf.

Annars var hemligs förslag bra. Min har planerat att tatuera sig i ett par år nu, men det bli aldrig av.

Anna

• Bröllopstokiig

Tack för tipsen! Jag vill gärna ge en pryl som han kan ha kvar - tatuering är nog inte hans grej. Klocka kanske vore något. Jag funderar vidare...

• Bröllopstokiig

Min blivande är musiker och f.d musikalartist så min present till honom blev biljetter till Chess. Inget som man har kvar rent materiellt men det kommer ju alltid att finnas kvar i minnet. Förhoppningsvis

Malin

• Bröllopstokiig

Ja, nu börjar jag också få panik för morgongåvan. Fräcka bilder på mig tror jag inte blir en hit (nog för mitt eget ego - såg ni senaste Sex and the city?!?!?!) och även om jag i vanliga fall tycker om aktivitetspresenter vill jag ge honom något han har kvar. Vårt stora intresse är matlagning (vi träffades under matlagning bland goda vänner) så jag skulle vilja ge honom något med anknytning av det. Vi har precis börjat samla på Global knivar (jag skulle ändå inte vilja ge mordredskap i morgongåva till honom - så där går även en gjutjärnspanna bort ).
    Har ni underbara tjejer något förslag????

• Bröllopstokiig

Kanske Globals knivställ, det är inte så tungt att du kan mörda med det :)

• Bröllopstokiig

Vi har det redan!!! Jag började en ny egen tråd precis för att jag bhöver all hjälp till inspriation jag kan få. Efter all tankeaktivitet för klänning, meny, blommor osv så upptäcker jag att kreativiteten börjar tyna.

• Bröllopstokiig

Globals knivställ var en bra idé. De har en jättesnygg magnetlist också att sätta på väggen för knivarna. Visserligen så ville du inte ge en kniv men det går att gravera in namn i globalknivarna. Kanske ostkviven och presentkort på någon delikatessaffär så ni kan gotta er i ost och annat gott.

Svar på tråden Morgongåva till honom?