• Maya K

Bra Festlokaler i Solna/Sundbyberg trakten?

Finns det någon eller några som har tips på en bra fest lokal i Solna eller Sundbyberg?? Vi kommer att antingen gifta oss i Solna kyrka eller i Sundbyberg och vill ha festen ganska nära..! Hör av er!

• Svar på tråden Bra Festlokaler i Solna/Sundbyberg trakten?
  • Happy me

Jag var på fest i en restaurang som hette något med Jacob har jag för mig. Den ligger i området kring KS.
    Stor och fin lokal i alla fall.

• Maya K

ok... ska ta och titta på den!! tack för tipset

• Chopper

Lilla Frösunda Herrgård är jättemysigt, tar ca 50 pers tror jag. Det drivs genom Radisson SAS Royal Park Hotell i Frösundavik.

Eller Solnadals Värdshus, ligger precis nedanför KS intill Solna K:a.
    Tel dit är 339 229.

Vi ska oxå ev gifta oss i Solna K:a!

• snorpan3

Nu kommer jag inte ihåg vad stället heter, men det ligger i Solna bredvid Filmstaden i Råsunda.

De är väldigt duktiga på dukning och sånt vet jag.

• Maya K

Chopper:

Vet du om de är dyra att hyra?? eller stället dyrt att hyra??

• Augustibrud 2004

Har Lilla Frösunda Herrgård någon hemsida eller kontaktperson?

Önskar tips, pris m.m.

• Modesty-Clara

Överjärva gård ordnar bröllopsmiddagar i det gamla hästskostallet. Fin lokal med bjälkar i taket...

• W2Bsoon

I Sumpan hittar du "Gröna stugan", de anordnar bröllop... websidan är www. gronastugan. se (ta bara bort mellanslagen). Där finns även något som heter Bällstabro (tel 987063).

• Chopper

Maya K och Augustibrud 2004:

Jag ska höra med min väninna som hade bröllopsfest på lilla frösundavik vad det kostade samt ev hemsida. Återkommer!

• Manda

Jag försökte boka Lilla Frösunda Herrgård för fest i mitten av augusti, men fick veta att det var stängt för renovering. Det kanske hinner bli klart innan ni ska gifta er förstås.....

Svar på tråden Bra Festlokaler i Solna/Sundbyberg trakten?