Bra Festlokaler i Solna/Sundbyberg trakten?
Finns det någon eller några som har tips på en bra fest lokal i Solna eller Sundbyberg?? Vi kommer att antingen gifta oss i Solna kyrka eller i Sundbyberg och vill ha festen ganska nära..! Hör av er!
Finns det någon eller några som har tips på en bra fest lokal i Solna eller Sundbyberg?? Vi kommer att antingen gifta oss i Solna kyrka eller i Sundbyberg och vill ha festen ganska nära..! Hör av er!
Jag var på fest i en restaurang som hette något med Jacob har jag för mig. Den ligger i området kring KS.
Stor och fin lokal i alla fall.
ok... ska ta och titta på den!! tack för tipset
Lilla Frösunda Herrgård är jättemysigt, tar ca 50 pers tror jag. Det drivs genom Radisson SAS Royal Park Hotell i Frösundavik.
Eller Solnadals Värdshus, ligger precis nedanför KS intill Solna K:a.
Tel dit är 339 229.
Vi ska oxå ev gifta oss i Solna K:a!
Nu kommer jag inte ihåg vad stället heter, men det ligger i Solna bredvid Filmstaden i Råsunda.
De är väldigt duktiga på dukning och sånt vet jag.
Chopper:
Vet du om de är dyra att hyra?? eller stället dyrt att hyra??
Har Lilla Frösunda Herrgård någon hemsida eller kontaktperson?
Önskar tips, pris m.m.
Överjärva gård ordnar bröllopsmiddagar i det gamla hästskostallet. Fin lokal med bjälkar i taket...
I Sumpan hittar du "Gröna stugan", de anordnar bröllop... websidan är www. gronastugan. se (ta bara bort mellanslagen). Där finns även något som heter Bällstabro (tel 987063).
Maya K och Augustibrud 2004:
Jag ska höra med min väninna som hade bröllopsfest på lilla frösundavik vad det kostade samt ev hemsida. Återkommer!
Jag försökte boka Lilla Frösunda Herrgård för fest i mitten av augusti, men fick veta att det var stängt för renovering. Det kanske hinner bli klart innan ni ska gifta er förstås.....