• Alexa44

tre i sängen

Hej!
    Jaha, nu verkar det som att singellivet har börjat för mig. I helgen hände något som inte hänt förut och som jag aldrig trodde jag skulle vara med på! Det känns inte alls som något jag skulle göra... men jag, en kompis och hennes killkompis hamnade i säng. Det känds lite konstigt dan efter - men jag tror nog inte jag ångrar det. Alla tre var med på det och jag tog inga "smittorisker". Nu skulle jag vilja veta om någon här varit med om ngt liknande? Är det vanligt?

• Svar på tråden tre i sängen
  • Charlize

Divina & Jisan:

Vi träffade båda tjejerna via annonser på nätet. Vid första tillfället svarade vi på en annons, vid andra tillfället var det en tjej som svarade på vår annons.
    Den första tjejen pratade vi med på telefon två gånger och sen hämtade vi upp henne med bil och vi åkte hem till oss. Vi drack vin och bekantade oss med varann innan vi "satte igång". ;)
    Den andra tjejen träffade vi på stan. Henne hade vi bara sett på bild och inte pratat med. Vi tog en öl ute och eftersom allt kändes bra så åkte vi hem till oss.

Vi letar nu igen efter tjejer, men det är svårt att få kontakt med tjejer som verkligen vill träffas. De flesta tycker bara att det är spännande att maila och prata på msn, byta lite bilder och sen inget mer.

Ett annat sätt kan kanske vara att gå till någon klubb där bs-tjejer och andra träffas, exv Gretas i Göteborg. Vi har inte testat det men har väl varit lite nyfikna. Där får man ju direktkontakt och känner av kemin liksom...

• Stilig Amelia

Charlize,
    hur tänkte/tänker ni när ni "väljer" tjej då? Söker ni någon som är lik dig, eller olik, är det han som får sin vilja igenom, eller är det du som önskar? Visst måste man träffas och känna att kemin stämmer, men jag nataratt det går mycket på utseende och mått(?) i början, eller?

• CareBear

Stilig Amelia

Jag kan väl svara för Charlize då eftersom det är mig hon är gift med.....= )

Vi söker varken nån som är lik eller olik min fru utan letar gemensamt efter en tjej som vi båda tycker är attraktiv och tror att vi kan tända på. Ingen får "sin vilja igenom" eftersom det ju ska kännas rätt för oss bägge. Visst har du rätt i att kemin är viktig när man väl ses, men att det första man tittar på är utseendet.

Mvh

• Charlize

Visst är utseendet det första man tittar på, men för den saken skull så måste det inte vara en pinnsmal tjej med bamsebröst eller så...
    Jag kan faktiskt tillägga att en sak som jag "tittar på" hos de vi söker är deras språk, eftersom man oftast pratar på msn eller mailar.
    Är det någon som stavar illa, har dåligt språk, eller har ett ordförråd jag inte gillar (läs använder för mycket runda ord...) så drar jag öronen åt mej. På nåt sätt så vill man ju att den här tjejen ändå ska vara på samma plan som en själv, så att man har något att prata om förutom s*x....
    Sen har vi ju råkat ut för en hel del killar som utger sig för att vara tjejer också, något som man ofta anar på språket....

• EmmaPemma

Charlize:
    brukar ni umgås ngt med tjejen efter ni haft sex (dvs liter mer än att bara "lära känna" varandra). Träffar ni samma tjej flera gånger, eller är det bara engångsföreteelser? *lite nyfiken*.

• Fredrika1

Charlize,

En intressant diskussion.. Det verkar ju funka mellan er och att ni bada far ut nanting av det, men blir inte du svartsjuk pa att han blir tand pa den andra tjejen och tycker hon ar attraktiv??
    Jag ar inte kritisk till det ni gor, for jag tycker att man far gora det man vill sa lange man sjalv mar bra av det och inte blir patvingad!

• Bonni

Jag har varit med två killar, en kille och ytterligare en tjej samt bara jag och en annan tjej. Nu när jag inte längre är singel och ska gifta mig om ett år så känns det fruktansvärt avlägset, men det är ju kul att ha testat. Jag är bisexuell, men lever nu i ett stadigt förhållande med en man och ska gifta mig om ett år och skulle inte kunna tänka mig att vara med någon annan, varken kille eller tjej, eller dela min partner med någon, men man vet ju aldrig vad man känner för i framtiden.

• CareBear

EmmaPemma

Den första tjejen träffade vi bara en gång för att vi trodde då att det skulle vara en "kul" engångsgrej.
    Den andra tjejen var inte så lätt att komma inpå och var lite svår att lära känna och då kändes det inte som att det var nån idé att träffa henne fler ggr.

Vi har pratat lite om att det kunde vara trevligt om man träffade en vettig och charmig tjej att lära känna henne lite bättre och träffa fler gånger. Dock MYCKET svårt att hitta rätt tjej tyvärr...

Decemberbrud

Det finns ingen svartsjuka oss emellan eftersom vi skiljer på det som händer när vi träffar tjejer och när vi är ensamma. Att busa med en tredjepart är nåt mysigt som vi båda njuter av och tror inte risken för att nån av oss får några djupare känslor för de tjejerna vi träffar. Det är ju lika troligt att jag skulle bli svartsjuk på henne i så fall eftersom hon ju också tänder på den tjejen vi träffar och tycker att hon är attraktiv.

• Charlize

decemberbrud:

Min "carebear" har ju redan svarat men jag kan svara också.
    Jag är inte svartsjuk på att han tänder på henne. Jag vet ju att det är mig han älskar och är gift med. och jag har ju lit e"restriktioner" i vad för tjejer vi träffar... ;) jag vill ju inte att hon ska vara fööör snygg så att jag känner mig "utkonkurrerad".
    Efter att vi träffat den första tjejen tyckte jag att det kändes lite konstigt att ha sett honom med en annan, men det gick över... och när vi träffade den andra var det inget sånt varken före, under eller efter...

EmmaPemma:
    Vi har bara träffat varje tjej en gång, och inte haft någon kontakt efteråt. Det är ju lite synd, för det hade ju varit mysigt att träffa någon som man kan "mysa med" fler gånger. Hela det här letandet är ju ganska jobbigt... Men men.....
    Eftersom jag även fantiserar om att bara vara med en tjej hade det ju varit kul om man hittade "rätt" liksom så man kunde vara tre eller två nångång. Bara min CareBear är med på det........ ;)

• branwen

vart annonserar man om sånt?

• Charlize

Kan inte skriva ut såna sidor här utan att det fastnar i filtret. Det är ju antingen reklam eller för dirty ord... ;)

Men jag tror säkert att du hittar flera sidor om du söker på nätet...

• Stilig Amelia

Charlize,
    naughty, naughty

• *Juniphé*

smygis
    blixtkontakt

är väl såna ställen där man kan annonsera efter sådant.
    (lägg till www och .se eller .com tror jag)

Personligen skulle jag kanske vilja se in man med en annan tjej... Men det hade nog slutat med att jag blivit extremt svartsjuk och suttit och tjutit ett par år efteråt... så det är inget för oss. Dessutom har jag frågat min man om han skulle tycka sånt var kul och han har sagt att han skulle aldrig gå med på något sånt. Tur är väl det

• Stilig Amelia

Juniphé,
    får jag fråga en känslig sak då...? Du skriver att du kanske skulle vilja se din man med en annan tjej, men samtidigt berättar du (i ett annat inlägg) att han ibland kollar på bilder och film på datorn i smyg. Får jag fråga, bottnar sig dina "drömmar" i att du känner att du inte duger, eller blir du också pirrig när du ser honom framför datorn? Antar att det är väldigt dubbelbottnat och att du inte är helt lycklig med dig själv, eller tror att du inte "duger", eller har jag fel...?
    En annan fråga i relation till detta...: Har ni det bra i sängen? Kommer han till dig, även efter datorn...?

• Charlize

Jag testar att lämna några förslag i alla fall....

- kn*llkontakt
    - qx

I det tidigare förstår ni säkert vad som ska vara i stället för stjärnan... och så www och .se

• EllenDellen

Innan jag träffade min blivande, när jag var vild och galen singel, hade jag en trekant med mitt ex och hans kompis. Minns i ärlighetens namn inte så mycket, inte för att jag var full, nog mer för att jag förträngt det, varför vet jag ej. Men då var det ganska skoj i alla fall. Nu hade jag kunnat tänka mig att ha en extra tjej med i spelet men som sagt, det hade varit svårt att veta vem det skulle vara. Hade nog blivit lite svartsjuk på tjejen och min kille...

• *Juniphé*

Stilig Amelia,

Du har så rätt, kunde inte uttryckt mig bättre själv. Mitt utseende har alltid plågat mig - jag är sötsnygg, men min vikt har alltid tagit överhanden och fått styra mitt självförtroende.

Vi har det bra i sängen och så. Han avklarar det han ska vid datorn och efter det är varken han eller jag sugna...

Du är klok du Amelia!

• Stilig Amelia

Juniphé,
    ok, då hade jag lite rätt då... Men, jag förstår om varken han eller du är sugen efter "datorn" (ja, han kan väl inte ens på en stund ), men ni har det bra i sängen annars alltså...?
    Att både han och du tillfredställer er själva ser iallafall jag inget problem med, så länge ni är lyckliga tillsammans, men det är ju inte bra att du mår dåligt! Men, får jag fråga, när du leker själv, vad kan du tänka på då - honom och någon annan? För att det känns förbjudet på något vis då?
    Känner med dig alltså!

• *Juniphé*

vad jag tänker på? Inte en aning faktiskt! Jag ser inga huvuden lixom... kan hända att jag tänker på honom med någon annan - Nej, jag har ingen aning alls :D

Men det är ju inte ofta man gör sånt själv (jag iaf) bara när man är ensam hemma och ingen karl att tillgå
    Kanske en gång i månaden...max.

• Stilig Amelia

Nej, det är klart, så är det ju - självhjälp Jag tänkte bara eftersom du skrev tidigare att du funderade på din man och en annan tjej.

Svar på tråden tre i sängen