• Alexa44

tre i sängen

Hej!
    Jaha, nu verkar det som att singellivet har börjat för mig. I helgen hände något som inte hänt förut och som jag aldrig trodde jag skulle vara med på! Det känns inte alls som något jag skulle göra... men jag, en kompis och hennes killkompis hamnade i säng. Det känds lite konstigt dan efter - men jag tror nog inte jag ångrar det. Alla tre var med på det och jag tog inga "smittorisker". Nu skulle jag vilja veta om någon här varit med om ngt liknande? Är det vanligt?

• Svar på tråden tre i sängen
  • Stilig Amelia

Charlize,
    lite nyfiken... Marians fd ville ju göra "allt själv", men jag antar att det är annorlunda för er, "alla på alla" , eller?

• Charlize

Stilig Amelia:

Japp, det var väldans jämlikt hos oss... ;) Alla på alla, två på en, en på en och den tredje tittade på, en på den andre medans den tredje var på den andre..... Hänger du med?
    Det finns ju sååå många kombinationer...

Marian:
    Undrar vad för p-filmer din f.d. tittade på, för de som jag har sett där det varit tre har det mest varit två tjejer på en kille, eller kille och tjej medans tjej sitter bredvid och "leker"... Typ...
    Min man gillar ju att se två tjejer ihop 8dvs jag + en till), det kanske inte ditt ex gjorde.. Vem vet... Allas fanatsier ser väl olika ut....

• EmmaPemma

Intressant läsning det här!!

Jag skulle aldrig kunna tänka mig en tjej till (min sambo är inte heller ett dugg intresserad av att se mig med en annan tjej - tack och lov, skulle bara känna mig "utnyttjad"). Om jag skulle vara "tvungen" att vara tre någon gång så skulle jag välja en till kille - det är ju dessa jag tänder på och fantiserar om.
    MEN att vara tre är inte något jag ens fantiserar om.

• Stilig Amelia

Charlize, låter ju som värsta ormgropen - skojar bara Men jag kan nog känna att jag blir nyfiken alltså! Undrar hur det känns att smaka en tjej t ex...

• Guldfisken

Jag har också varit med två killar, en älskare jag hade ett tag och hans kompis. Där var det absolut inte några problem (även om det verkade som om min dåvarande älskare var betydligt mer tänd på idén än hans kompis, han verkade jäkligt tveksam och försiktig) men det hade nog varit mer komplicerat i ett förhållande.

• Guldfisken

än VAD hans kompis VAR... skulle det ju stå. Ibland kan svenskan ställa till med intressanta syftningsfel.

• Xite

Inte i sängen, men väl i duschen. Vi var tre tjejer.
    Får jag tillfälle och känenr för det igen, så tycker jag att det vore roligast med två bikillar.

• Jennifer E

Hoppsan! Här var det livat. Nä, har ej testat men det finns i våra dirtytalks åtminstone. Tror dock efter mkt funderande att jag har bestämt att det ska få stanna där. Det är en härligt "uppiggande" fantasi och dirtytalksubject så det vill jag ej riskera att förstöra.

Dessutom så känner jag att jag bara vill vara HELT ENSAM med sambon just nu! Har ej träffat honom på snart 23 dagar iofs... Men snart så!

Xite, den var bra den!

• Divina

Charlize vart bor du?
    Är nyfiken på hur ni träffas med tjejerna som ni tar kontakt med på nätet?Gör ni de hemma?vem tar initiativet? tänder själv jätta mycket på ideen men vet inte riktigt om jag verkligen kommer att göra det.

• Jisan

Charlize jag är oxå nyfiken..hur får du kontakt med tjejerna??

Svar på tråden tre i sängen