• Alexa44

tre i sängen

Hej!
    Jaha, nu verkar det som att singellivet har börjat för mig. I helgen hände något som inte hänt förut och som jag aldrig trodde jag skulle vara med på! Det känns inte alls som något jag skulle göra... men jag, en kompis och hennes killkompis hamnade i säng. Det känds lite konstigt dan efter - men jag tror nog inte jag ångrar det. Alla tre var med på det och jag tog inga "smittorisker". Nu skulle jag vilja veta om någon här varit med om ngt liknande? Är det vanligt?

• Svar på tråden tre i sängen
  • Stilig Amelia

Så, då har du lämnat din kille nu då? Eller?
    Det antar jag eftersom det blev som det blev... Hur hamnade ni där då? Var det de som frågade eller du eller vad hände??
    Har inga egna erfarenheter inom detta, även om fantasierna finns...

• Dea

Nä, inga egna erfarenheter, men... grattis... eller... ja...

• Charlize

Spännande!
    Får väl också gratulera...! ;)

Jag och min man har "bara" träffat tjejer som vi fått kontakt med på nätet. Men det var hur trevligt som helst.
    Jag har inga singelkompisar som jag tror skulle ställa upp på något sånt, eller som jag skulle vilja ha med in i sovrummet... Men hade jag haft det hade vi inte behövt vänta så länge på att "få till det" igen... :( Det var något vi båda gillade väldigt mycket...

Se det som en erfarenhet och en kul grej. Skulle din kompis vilja prova igen så prata ut med dem ordentligt och kolla än en gång att det inte blir någon svartsjuka eller så. Risken tror jag kan vara lite större för sånt om det är väninnor som "bjuds in"...

Lycka till med singellivet!

• Alexa44

Hur definierar man egentligen s*x? Har man haft s*x om man har kysst och smekt varann och tillfredsställt varann bara med händerna och i och för sig med munnen också på en del ställen men inte just DÄR?

• Ellte

Tycker ni att ni haft sex har ni haft sex...tycker jag att man kan definiera det :D

• Nina O

En undran...
    Hur vanligt är det med en extra person eller flera för den delen egentligen??
    Är det inte mest fantasier eller??

Och ni som har varit en x:tra eller fler, hur har det påverkat ert förhållande till det bättre eller??

// En som har fantiserat men inte vågat!!

• Cheri

Jag fantiserade massor om två killar förut (då speciellt med min kille och hans bästa polare -som också var med på noterna) och så (för 3 år se'n) sa min kille "ok, vi gör det! Men bara ikväll! Du kan inte skuta upp det, det är nu, eller aldrig"

Åh, ah, vad spännande, vad pirrigt! Min kille gick på toa och jag berättade för hans (as-sexiga) kompis vad han sagt och vi kysstes passionerat. När min kille kom tillbaka tittade jag på dem, visste inte var/hur jag skulle börja, var jag ville göra av dem och kom fram till att jag inte ville längre!!!!

Det blev för konstig, för... krongligt.

Så nu är jag "botad" ;)

Nu vill jag bara ha min egen karl och ingen annan!!!

• Jisan

Jag har varit med två killar, det var en kille jag dejtade å hans kompis. Jag vet inte, det var en grym egoboost att ha två killar som "tog hand" om en..men det var ändå inte som jag tänkt mig. Den ena killen var för porrfilmsinfluerad å det kändes mest..ja billigt.men jag är glad att jag har gjort det. Nu behöver jag inte fundera mer på det!

• Charlize

Nina O:

För de flesta kanske det räcker att det bara är en fantasi. Det är inte alla som vill leva ut fantasier i verkliga livet, man vet ju inte egentligen om det blir så bra som man hoppats.
    Vi ville däremot göra verklighet av fantasierna, och det blev verkligen jättebra.

Det har inte påverkat vårt förhållande negativt alls, snarare tvärt om. Nu vet vi ännu mer vart vi har varann. Men det är som sagt viktigt att prata igenom det ordentligt för att vara säkra på att det inte kommer att bli någon svartsjuka eller så, INNAN man träffar en tjej (eller kille).

Det finns ju flera olika sätt att göra det på, så om ni ska göra det så prata igenom noga vad ni vill, och vart era gränser går för vad som är ok att er partner gör med den nya personen.

Lycka till!

• marian

*räcker upp handen*
    Jo, med min fd pojkvän och en tjejkompis. Det var trevligt, men det hade varit trevligare om det var med en kille som inte var så p-rullemacho. Han ville nämligen inte att vi tjejer tillfredsställde varandra något, han skulle göra allt. Typ. Så det kunde ha varit bättre. Skulle jag göra det igen? Aldrig i livet, inte så länge jag är gift med min älskade make. Hade jag varit singel vore det en helt annan femma.

Svar på tråden tre i sängen