Pingla,
Jag har en 3 väskor från L.V och kan bara säga att kvaliten är suverän. En av väskorna är flera år gammal men jag får fortfarande komplimanger för den hela tiden. Det som är tråkigt är bara att plötsligt har alla en falsk eller äkta i sthlm. När jag köpte mina väskor varav en för över 6 år sedan visste få vad L.V var för märke.
Om jag var dig skulle jag satsa på en enkel pochette i monogram eller Epi läder. Den är mkt liten men fungerar perfekt när man ska ut och festa och bara behöver det allra nödvändigaste med sig ut som tex; läppglans och kreditkort.
Vill du ha en lite mer originell väska så har Chanel kommit ut (maj) med en suverän kollektion väskor som heter Cambon. Där har du en superschysst pochette väska som både finns i rosa, beige, vitt och svart. Det finns några få butiker i Europa som fortfarande har kvar några väskor. Det är en limiterad serie väskor så åtgången har varit lite hysterisk. Jag beställde min per telefon ochj sedan skickade dom den.
Kul om du vill ha en väska som garanterat ingen annan har i sthlm ännu.
Sedan skulle jag bara vilja tillägga att man LÄTT kan se ifall en person bär en falsk eller äkta L.V.