snyggaste och "fulaste" kändis-kvinna
känner för att man kan få vara lite ytlig ibland, så jag skapar en ytlig tråd
Berätta några kvinnliga kändisar ni tycker är snygga/vackra respektive "fula" (kunde inte komma på nåt annat ord)...
känner för att man kan få vara lite ytlig ibland, så jag skapar en ytlig tråd
Berätta några kvinnliga kändisar ni tycker är snygga/vackra respektive "fula" (kunde inte komma på nåt annat ord)...
ful - Cameron Diaz
snygg - Gwyneth Palthrow (stavning?)
Snygga: Prinsessan Madeleine, JLO och Jennifer Aniston.
Fulast: Hmm, svårt faktiskt. Tori SPelling är fulsnygg tycker jag. Cher ser alldeles för omgjord ut. Systrarna Hilton tycker jag inte är så snygga.
*SUCK*
Äckliga???
Jag tänker inte skriva vem jag tycker är ful... däremot kan jag skriva några jag tycker är väldigt snygga, tjusiga, vackra, söta.... Sandra Bullock tycker jag är "flickan-i-lägenheten-bredvid"jättesöt och charmig. Martina Edoff som var med i senaste Fame Factory (kändis i vissa kretsar i alla fall *s*) tycker jag är stilig. Shirley Clamp tycker jag är snygg. Vår prinsessa Madeleine tycker jag är vacker.
kom på en som jag tycker ser aldeles gräslig ut... Jordan, hon den där brittiska tjejen som är sån där sidan 3-flicka
Vill inte säga att ngn är ful.
Vackrast??? Jennifer Lopez tycker jag är hur söt som helst, men vackrast vet jag inte...
Många är väldigt vackra!! Kristin Scott Thomas (engelska patienten mm) är VÄLDIGT vacker tycker jag. Marika Lagerkrans också. Jag kan inte komma på någon som är ful enl mig!
Gillar eg. inte heller att säga att folk är fula men.... ;)
Systrarna Hilton och fröken Riccie verkar ju tro att de är supersnygga och jag håller INTE med dem :)
Tycker att våra svenskor Izabella och prinsessan Madeleine är vackra!
Oj, svårt... Men vackra är iallafall Olivia Hussey ( osäker på stavningen, hon som spelar Rebecka i "Ivanhoe" iallafall), Angelina Jolie och Helena Bonham Carter. Återkommer om jag kommer på fler.
Vad gäller mindre snygga måste jag nog säga Victoria Silvstedt och Pamela Andersson.
Fast allt är förstås en smaksak!
Jag gillar tjejerna i Förhäxad. Speciellt Rose McGowan tycker jag är väldigt vacker även om jag ocksa tycker att Holly Marie Combs och Shannen Doherty är väldigt fina. Alyssa Milano när hon har langt har.
Tycker att Nicole Kidman är ganska vacker pa sitt sätt.
Gillar Lauren Graham i Gilmore Girls.
Däremot tycker jag inte att Paris Hilton och Naomi Campbell är sa fina. Fast det har ocksa en del att göra med den attityden man far intrycket av att de har.
Jag tycker Cameron Diaz är supervacker.
Däremot är jag inte alls förtjust i Jennifer Lopez utseende, men jag tror det beror på att hon verkar vara en sådan ragata. Dåliga människor är aldrig vackra i mina ögon.
Jag tycker att Jennifer Aniston är jättesnygg (fast jag borde hata henne eftersom hon är gift med min snygging ).
Men allra snyggast är nog Alyssa Milano och Lucy Liu.
Gillar inte utseendet på Tori Spelling, Uma Thurman och Paris Hilton.
Jag tycker att CHATRINE ZETA JONES är bland det vakcraste som finns, spec. när hon var höggravid på Oscarsgalan!
Mindre vackra.. "alla dessa blonda, silikonpumade tjejer", typ Victoria S,Pamela A, Jordan( den värsta av dom alla..)
Jag ansluter mig till hyllningskören av Chaterine Zeta-Jones´ utsende.
Många av de tjejer som har opererat sönder sig ser så tragiska ut.
Angelina Jolie säger jag bara!
/Gerda
Jag tycker att Lucy Liu är bland de vackrare.
Jag är inte alls förtjust i Victoria "Posh".
Angelina Jolie, Jessica Alba (Dark Angel ni vet...), Kristin Kreuk (hon spelar Lana Lang i Smallville nu... :)) är otroligt vackra.
Jennifer Lopez har ett fint ansikte men gillar inte hennes kropp alls, kan inte förstå hysterin över hennes rumpa som är ett av det största jag sett, jag skulle varit jätteledsen om jag hade hennes kropp :) Tur att smaken är delad! Någon som jag tycker är 'ful' är för övrigt Kirsten Dunst (spelar Spindelmannens flickvän etc)
En av de vackraste skådesspelerskor jag sett är Penelope Cruz!
Och ful.... Hmm, jag gillar inte Jamie Lee Curtis så särskilt. Tycker hon ser rätt manlig ut.
Kulig tråd,hihi! :D
De som jag inte tycker är särkilt bildsköna är:
(Som många redan nämnt) Tori Spelling
Paris Hilton
Nicole Ritchie
Linda Rosing ( Big brother )
Therese Alshammar( verkar själv tro att hon är vackrast,men ser ut som en häst!)
Jordan
De snyggaste är:
Kronprinsessan Victoria
Sandra Bullock
Jennifer Aniston
Jag gillar de flesta kändistjejer som inte späkt sig eller pumpat upp t******a, eftersom jag mest av allt attraheras av sund självkänsla hos bägge könen, och det kriteriet uppfyller ju tydligen inte längre så värst många (i Hollywood), men Catherine Zeta Jones VAR ursnygg på Oscarsgalan höggravid, attraktivt att puta med magen och inte brösten! Hon påminner också mycket om gamla filmstjärnor som ex. Ava Gardner som var en äkta femme fatale! Pamela Anderson tycker jag byggt sin karriär på sina trassliga förhållanden med urflippade rockare, samt silikon både här och där. En skådespelerska som förvisso är en fenomenal aktris men överskattad angående sin "skönhet" är Nicole Kidman. Men hon har personlighet vilket ger plus i kanten trots de illröda händerna...Usch vad jag är elak!..