snyggaste och "fulaste" kändis-kvinna
känner för att man kan få vara lite ytlig ibland, så jag skapar en ytlig tråd
Berätta några kvinnliga kändisar ni tycker är snygga/vackra respektive "fula" (kunde inte komma på nåt annat ord)...
känner för att man kan få vara lite ytlig ibland, så jag skapar en ytlig tråd
Berätta några kvinnliga kändisar ni tycker är snygga/vackra respektive "fula" (kunde inte komma på nåt annat ord)...
Den tjej jag kom att tänka på direkt som fulast var Tori Spelling (Donna i "Beverly Hills", ni vet). *ryser* Snyggast är så himla svårt att säga, det finns så många snygga kändisar.. Men Milla Jovovich, Angelina Jolie, Jeri Ryan, Catherine Zeta Jones och Helena Bonham Carter är vackra, bara för att nämna några.
kanske ska säga mina...
snygga är ex. beyonce, J.Lo, Liv Tyler, hennes syster Mia är också enormt vacker...
Håller med om att Tori Spelling är ful, och jag gillar inte heller Fru Beckham, hon ser så konstgjord ut
Snyggast: Laura Flynn-Boyle (eller hur det nu stavas).
Fulast: Kan bara hålla med ovanstående... Tori Spelling är ingen höjdare direkt.
Sunniva
Hihi, jag tycker Laura ser ut som Kalle Anka..
Courtney Love är väl ingen skönhet direkt, åtminstone inte nu för tiden.
Tycker J.Lo är snygg och våra svenska sessor Victoria & Madeleine också.
Zeta-Jones är väldigt vacker hon med.
Ojdå, vad svårt!
Där finns ju jättemånga snygga kvinnor och även många "icke bildsköna"
Snygga:
Catherine Zeta Jones
Shania Twain
Beyonce Knowles
"Icke bildsköna":
Laura Flynn-Boyle
Whitney Houston (såg bra ut förr i tiden)
Jema
Finns massor med snygga
Charlize Theron
Izabella Scorupco
Catherine Zeta Jones
Jennifer Lopez
och många många fler
Fulast är nog
Laura Flynn-Boyle
och hon den där som heter... hmmm...ja...hon har mörkt hår i alla fall. Återkommer om jag kommer på namnet
Snyggast: Caterhine Zeta-Jones, J Lo
Ugly: Uma Thurman, Missy Elliot
De fulaste kändiskvinnorna är enligt mig Sofia Eriksson(?)- Soffipropp och Regina Lund. Äckligare kvinnor finns inte i Sverige.
De flesta som ni klassar som vackra är tråkiga likriktade silikonprodukter. Jag gillar utseenden med mer karaktär, men tyvärr har jag svårt för namn och kommer inte på något just nu.