• virrig

Otrogen - långt?

Det här låter säkert inte riktigt klokt men det finns ingen annan jag kan ta upp detta med.
    Det är så att strax efter att min kille friade till mig vilket jag bara har drömt om att han skulle göra var vi på en fest.
    Jag blev väldans full (inte bra jag vet!)och satt och pratade med en kompis till honom. Han påstod att han var så kär i mig och jag sa att det bara var fylle snack och så höll det på längre i på kvällen. Min kille gick och la sig och jag fortsatte prata med kompisen. Jag sa att jag tyckte väldig mycket om honom men jag älskar min kille.
    Sen är mitt minne inte så bra men jag kommer ihåg att han kysser mig och jag putar bort honom och säger att jag inte kan.
    Jag mår jätte dåligt av detta för det känns som jag har varit otrogen mot min kille fast jag älskar honom över allt annat.
    Vad anser ni? Har jag varit otrogen och i sådana fall hur ska jag ställa allt till rätta.
    Min kille vet om allt förutom att jag inte kommer ihåg varför han kysste mig.

• Svar på tråden Otrogen - långt?
  • Forsfors

Kysste HAN dig så var du inte otrogen!

• Guldfisken

Har nog samma fyllebeteende som Leone och Jennifer E gissar jag.

• virrig

Usch, jag blir så förbannad på mig själv. Varför blir man så där. Jag vill ju inte ha någon annan än min sambo.
    Det värsta är att om två veckor ska vi på en fest där den där killen är och hans kompisar. Jag är livrädd för att det ska bli jidder om det här då.
    Jag vill inte att min sambo ska tro att jag var otrogen.
    Till saken hör att jag pussade den här killen först, vilket han misstolkade och började kyssa mig. Det var då jag föste bort honom och han bad om förlåtelse.
    Ni får ursäkta att jag ältar men det här är ända stället jag kan få ut mina känslor på om det här.

• Stilig Amelia

Prata med killen och säg att det var en fyllegrej och att du ångrar dig, så han vet inför festen.

• virrig

Jag vill inte göra en stor grej av det hela. Jag, killen och min sambo har pratat om det och vi har träffats en gång efter det också.
    Jag skäms så bara över mig själv och är så rädd för att andra ska tro att jag är en slampa och dum mot min sambo som jag älska över allt annat.
    Att man inte kan lära sig att inte bli så full och dum.

• Dea

Virrig.

Du KAN lära dig att inte bli full och dum.
    Pussa inte på killar som är "kära" i dig i framtiden. Det är inte juste mot nån av killarna.

Kom ihåg, du har ju redan nobbat honom. Det vore ju korkat av honom att fortsätta driva det.

Fokusera på din pojkvän istället.

• virrig

Det är inte så att jag pussar på alla killar när jag är full.
    Jag blir kramig och älskar alla i hela världen. Pussen jag gav var just en sån där go kompis puss, vilket han självklart inte förstod.
    Har inte ni tex en jätte bra tjej kompis som ni kanske har pussat utan att ni är kär i henne. Förstår ni vad jag menar?

• Stilig Amelia

Virrig,
    jag förstår precis vad du menar...
    Jag blir ännu "gosigare" än vanligt på lite alkohol...!

• virrig

Tack Stilig Amelia. Det känns skönt att höra att man inte är ensam.

• Dea

Jag förstår att du menade pussen oskyldigt, men du kan räkna ut att han han inte tolkar såna pussar oskyldigt.

Men om det nu är så att killen är kär i dig (kan ju vara bara fyllesnack) i så fall har han ju det rätt jobbigt. Han är kär i sin upptagna kompis. Och han tar varje halmstrå.

Så det smartaste du kan göra är att inte erbjuda några halmstrån så det går över fortast möjligt. Det är frestande att ge det näring, och försöka 'Vara där för honom' men det strular till det mer.

• virrig

Han är inte kär i mig utan det var endast fylleprat. Han är kär i alla när han är full beroende på vem som sitter närmast.
    Alla som känner mig väl vet hur jag är på fyllan och tar därför den ev pussen för vad den är. Sen tänkte inte jag på fyllan att han förstår vad jag menar, vilket jag självklart skulle ha gjort. Usch, vad jag hatar att jag sätter mig i en sådan situation.

• HanOchJag

tycker inte att du ska se dig själv som otrogen..som jag fattar det visade du anska tydligt att du inte ville någontong med killen i fråga men endå "gav"han inte upp..snacka med din kille och red ut det med honom..vill han sedan reda upp det med sin kill kompis (?) så låt honom göra det..skulle ju själv bli helt hysterisk om min kille gjorde något sådant med en tjej..men man får se hur omständigheterna runt omkring är..

Svar på tråden Otrogen - långt?