• Too too

Var håller alla 21 augustbrudar hus?!

Hej!

Av någon outgrundlig anledning har vår 21 augusti-länk stängts för svar!!
    Man frågar sig livligt varför!?!

Men vi kan väl fortsätta att dela planeringsplaner här istället?

Vad har ni t ex kvar att planera/göra?
    För mig är det viktigaste just nu att hitta en ny DJ, vår första hoppade av..

• Svar på tråden Var håller alla 21 augustbrudar hus?!
  • Frysan

hej! Är lite deppig har precis fått ett tråkigt besked. Min älskade morfar har fått mkt elakartad cancer i hela magen och kommer att dö. Han kanske dör innan brölloppet nu känns allt väldigt chockartat jag vet inte om jag orkar glädjas inför brölloppet eller om jag ska gå på begravning...det enda jag vet m säkerhet är att han inte vill att vi ställer in var bara tvungen att skriva av mig kram Maria

• lottac

Nej men usch vad tråkigt och jobbigt!

Hoppas att du kan glädjas lite även om det inte känns så nu.

Vi har kommit en bit på vägen nu i våra planer och det känns bra. bukett är beställd och allt sånt. Ska prova brudklänningen hos mor helgen efter midsommar...

/C

• lottac

Just ja, Solna var det, någon annan??

• Snart fru K

Här kommer en till som längtar efter den 21 augusti
    Det är mycket som rör sigi huvudet, man får ju inte glömma nåt.
    Har massor grejer kvar att fixa, näbbarnas kläder, smycken, musik, träff med prästen, låt till solisten, dekorationer i kyrkan och festlokalen, lämna i hindersprövningen mm

Men det nästan allt det viktigate är iallafall gjort alla är bjudna, jag och gubben har kläder, lokalen och kyrkan bokade, ringarna är inköpta, maten bestämmd och spriten köpte vi igår.

Har fått reda på vad de ska göra med gubben på svensexan, först ska han hoppa fallskärm sen ska de till liseberg där hn ska vara utklädd till er kanin och sen ska de på stripklubb... *HIHI* verkar roligt

• Mrs Gray

Drömde inatt att det började brinna i en skola som tydligen också i ett annat ögonblick var vårt hus..eller iallafall där vi alla hade våra "byråar" haha!! Men men, det enda jag kunde tänka på var att jag måste in och hämta det viktigaste.... mammas pärlhalsband!!??...vår hindesrprövning och vigselintyg och min handväska, men jag grät så över att jag inte kom in tillräckligt för att hämta mina smycken som jag köpt till bröllopet...hmmmm

knepigt det här med bröllop i alla sinnen...

• Too too

Hej alla 21-or!
    Blandade upplevelser i vår skara..Frysan, så otroligt tråkigt! Hoppas du och din morfar mår ok.
    Jag var och gjorde provuppsättningen igår, känner mig härligt tjejjig! Den blev supersnygg, blev verkligen impad av frisörskan på Puder (Västmannagat. 12, Vasastan, 1.000 . Hon var så gullig, jag är välkommen att byta om där oxå och trots att jag inte beställt sminkning av dem så var det helt ok att jag själv la make up medans spolarna i håret torkade! Service!!
    Drömmer oxå oroliga drömmar om att allt brakar samman.. Men i själva verket faller det mesta på plats just nu (ta i trä!). HAr tom raggat upp två potentiella DJ:s. Enda tråkiga är att jag lixom önskar bort sommaren, vill att tiden ska gå så snabbt som möjligt så det blir den 21!!!

• sussi_lull

21:a aug här...!

Har ringen kvar att beställa. Tror jag vet vad jag vill ha.
    Tårtan är kvar också, men vet vad den ska innehålla.
    Och så de 2 psalmerna då...löser nog detta med!

• Mrs Gray

Jag har blivit hippad!!!!!!!!!!!

Helt fantastikt underbar dag i lördag 19/6!!! finns att läsa under möhippa!!!

Hoppas ni får uppleva lika underbar upplevelse som jag!!!

• Mrs Gray

Tjena brudar!!

I morgon är vårt OSA datum!! Fortfarande 11 par som skall svara!?

Det lär väl "drösa" in i morgon, eller

• Tokan

Vårat osa är idag. Ingen från min pappas sida hade hört av sig igår. Jag blis så j*la ledsen. Det är 2:a ggr jag gifter mig så jag hoppas inte det är därför dom inte kommer. Vi får väl se ikväll

Var och tittade på ring igår. Jösses vad svårt det kommer bli! Vi har breda förlovningsringar (7 mm)som är mycket runda/kupade, det kommer bli svårt att hitta något som ser bra ut.

Svåra problem man har

Svar på tråden Var håller alla 21 augustbrudar hus?!