• sandra76

Vit kavaj ??

Jag undrar om någon vet var man kan köpa det?? Jag ska på bröllop om 2 veckor & är ingen klänning-tjej tyvärr.. Så jag hade tänkt köpa en fin kritvit kavaj. Men nu hittar jag inte?? Har letat i helgen.. Brukar inte h&m det?? Jag bor i Sthlm.... Någon som vet?? Kram. /Sandra

• Svar på tråden Vit kavaj ??
  • Kattfot

KappAhl har åtminstone haft ett set med kavaj och byxa som jag tyckte var fina. De var dock inte kritvita, utan mer mot det ljust beige hållet.

• justine

Har köpt en vit, jättesnygg både till fest och till vardags på vero moda. Lindex har faktiskt oxå haft fina.

• sandra76

justine -ok :) går den över rumpan? elr kort modell? nyligen?
    visst kan man ha vit kavaj på ett bröllop som gäst? som sagt.. jag avskyr klänningar.... :(

• Aleathiel

Jag såg just en vit kavaj på Sisters och på Gina Tricot har jag sett två olika modeller.

• Aleathiel

Måste tillägga att det inte var i Stockholm jag såg dem, men det borde ju inte vara sämre utbud där

• Audreyette

Jag har också kavajen från Vero moda, men det är några veckor sedan jag köte den. Den fanns i ljusblått och ljusrosa också.Fodrad och lite stretchig, superfin till fest! Den går ner över höfterna på mej som inte är så lång, men täcker inte rumpan.Har fått fina komplimanger för den, kanske någon butik som har den kvar?!

• Electric Lady

I drottninggatans och västerlånggatans ungdomsklädbutiker finns gott om vita kavajer.

Tänk på att inte klä dig helt i vitt bara, det är reserverat för bruden!

• sandra76

ok...men med tex ett ljusblått/ elr rosa linne till? blir det ändå för vitt?
    inte kan man ha svart kavaj & vita byxor? :( hmm vet inte alls... börjar få panik..

• Audreyette

Låter roligare med ljusblå eller rosa kavaj till matchande linne om du tror att det blir för vitt med vita byxor?

• Silverpinglan

Du bör inte ha vitt på dig som gäst...

Svar på tråden Vit kavaj ??