Billig fotograf i Sthlm??
Jag rekommenderar inte Jannis, visst är han trevlig, men bilderna är av dålig kvalite. Han är dyr om man skall betälla bilder av honom
Jag rekommenderar inte Jannis, visst är han trevlig, men bilderna är av dålig kvalite. Han är dyr om man skall betälla bilder av honom
W2Bsoon, kommer ej riktigt ihåg vad vi betalade, hade hans bil också. Kvaliten på bilderna är inte bra, speciellt de digitala som vi beställde, fick betala 650 kr tror jag. Jag går efter prislistan på hans hemsida betr efter beställningar. Kosten som vi fick, alla bilder, 2 rullar är väldigt små, ca 6x9 cm tror jag. Fick ett album till, som vi får sätta ihop själva. Han har 50 % på efterbeställning i 3 veckor endast, vilket vi ej hann med då vi var på bröllopsresa.
Min syrra som är art director har jobbat länge med de digitala för att snygga till dem så vi kan framkalla dem. Samtliga bilder som han tog ute är på för långt avstånd och skall man förstora upp dem från cdn så blir det för grynigt. Han har även tråktiga poseringar. Vi litade på att han skulle sköta den biten då vi inte kan nåt om foto, men jag är inte nöjd med hans jobb alls