• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Madikken

hmm..få se..kanske jag dyker upp, har ni bestämt någon tid?

iofs har jag ju redan det mesta klart, bara 47 dagar kvar :-0 men skulle vara kul ändå, om det är okej om även en "äldre" blivande brud hänger på?

• agnelia

Du är så välkommen så Madikken!!
    Det är bara kul att vi är i olika stadier.
    Själv är det 601 dagar kvar tills jag ska gifta mig...(Om jag räknade rätt?) Dvs 5 februari 2006. *suck!* Längtar!!!!!

Det verkar bli ca kl.17, tror jag...

• Elfva

Självklart är du välkommen madikken. :) Det gör väl inget att du snart ska gifta dig, desto fler tips har du till oss andra ;)
    Också redan gifta västeråsare är välkomna. The more the merrier. :)

Jag röstar nästa på Kalle på spången som ställe tror jag, har nästan aldrig varit där (är ingen infödd västeråsare) men det verkar mysigt och trevligt och kanske kan passa ett sällskap som vårat. :) Vad tycker ni andra? Systrarna är ju också bra, smaskigt kaffebröd iaf. :)

Men tumme upp för Kalle på spången från mig iaf. :)

Vilka kommer med då? Det lär väl bli vid fem snåret...
    på torsdag...

• agnelia

Jag kommer!
    +min kompis som ännu inte har reggat sig på den här sidan. Dags att hon gör det snart... *vänlig pik* Men hon är inne och läser ibland.

Vi kan ju ta Kalle på spången denna gång och Systrarna eller nåt annat trevligt ställe nästa gång?

• Elfva

kalle denna gång och systrarna nästa låter som en bra idé så då säger vi så tycker jag och så undrar vi så här istället ...

Vilka kommer till Kalle på spången nu på torsdag (17/6) kl 17.00?

Jag
    Agnelia + kompis

vilka fler?

• Madikken

Elfva
    Agnelia + kompis
    Madikken (troligen)

• agnelia

Godmorgonknuffar lite...

• sara.k

Jag tror att jag kommer fast jag jobbar till 17.

• agnelia

Kom när du kan sara.k! Vi blir nog sittandes ett tag...

• agnelia

Kalle på spången, torsdag kl 17.

Kommer:

Elfva
    Agnelia + kompis
    Maddiken (troligen)
    Sara.k (efter 17)

Vilka mer??

Svar på tråden BT träff i Västerås?