• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • agnelia

God morgon allihopa!

sara.k, synd men hinner du inte idag så kan vi ses på nästa träff.

prinsessa, jag föreslår att vi träffas utanför Kalle. Kanske till vänster om ingången/uteserveringen.
    Jag ska ha, som jag skrev tidigare, en svart tunika och svarta byxor, har långt brunt hår. Då har ni några kännetecken på mig iaf.

Madikken, mormor? Nej då!! Syrra möjligtvis, har två systrar som är 40+.

Ja, tänk om man känner igen nån? Stan är stor men liten ändå!

• agnelia

Kalle på spången, idag torsdag kl 17.

Kommer:

Elfva
    agnelia + kompis
    Madikken (troligen)
    sara.k (kanske, efter 17)
    november04
    prinsessa

Ska vi träffas utanför Kalle? Kanske till vänster om ingången/uteserveringen.

• Elfva

Morrn morrn

Vi kan väl träffas utanför Kalle. Det tycker jag låter bra.

Mig känner ni igen på beige linnebyxor, och har jag jacka så är det en i mörkare denim skepparmodell.... Hår ner till axlarna, lite ljusa slingor.

syns ikväll tjejer! :)

Och jag är inte infödd västeråsare, kommer också från en grannkommun och hamnade här under ja, jag vet inte, lite omständigheter gjorde att vi hamnade här, det kan ni få veta mer om ikväll.

Kram

• fröken Dammråtta

Madikken Madikken Kul att vi är flera 40+!
    Jag kommer inte från V-ås, men är ofta där. Tyvärr tror jag inte att jag kan komma ikväll! Det skulle v Madikken Verkligen ha varit trevligt!
    Fast det känns märkligt att vara "så gammal" trots att vi har samma funderingar som er yngre när det gä¨ller planeringen inför bröllopet!
    Ha en trevlig kväll!

• november04

halli hallå...

mig kommer ni att känna igen
    jag kommer att ha röda byxor och drar på en grå/blå barnvagn

ses utanför kalle kl 17...till vänster om ingången

• agnelia

...eller kanske en ljus kofta, lite osäker på vädret idag.

• november04

agnelia...

är du hemma som jag eller har du tillgång till internet på jobbet? *nyfiken* eftersom du är här mitt på dan tänkte jag

• prinssesa

Jag är också hemma! Sommarlov!!!!! Jobbar lite extra bara. Vet ej vad jag ska ha på mig men jag ser väl er!
    KUL!!!!!!

Svar på tråden BT träff i Västerås?