• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • agnelia

God morgon tjejer!
    Börjar ni bli sugna på en till BTträff snart...?

• agnelia

Idag gifter sig AmmyLan....

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni får vackert väder...

• november04

GRATTIS Ammylan !!!!

Hoppas du fick en underbar bröllopsdag.

• prinssesa

Hej på er! Har köpt skor nu! Dom kostade.... eh... 1100kr! Suck där sprack budgeten IGEN!!! Jag vill jätte gärna ses snart! Det är bara 4 veckor kvar för mig och jag är sååååå.... nervös. Kramizar

• agnelia

Hejsan!
    Skönt att du hittade skor till slut, trots priset.

Maila till mig om du vill byta mailadresser med oss andra...
    agnelia2@hotmail.com

Får väl se när nästa träff blir av...

Nästa vecka kan jag inte onsdag eller torsdag... Vet inte hur helgen ser ut än...

Hur är det med er andra??

• feb05

Ser ut som om alla här är tjenis med varandra...finns det några som är lika nya som jag och som också blir brudar i Västerås?

Skulle gärna hänga med på en träff, men vill helst inte vara den enda som är ny...

• agnelia

Du är så välkommen på en träff feb05!!
    Alla i den här tråden har inte varit med på en träff än! Så du blir inte den enda nya. Dessutom har vi bara haft tre träffar hittills!

Om du vill byta mailadresser med resten av oss så kan du maila mig,
    agnelia@hotmail.com

Kul med en vinterbrud till!
    Jag ska också gifta mig i februari... men 2006! Är ute i gooood tid! *s* "Bara" 552 dagar kvar...

• feb05

Skickar över min mailadress till dig!

Svar på tråden BT träff i Västerås?