• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • sara.k

Hoppas ni hade det bra. Det blir väl flera ggr??
    God Natt

• agnelia

God morgon sara.k!
    Klart fet blir fler gånger!

• agnelia

d inte f!!!

Klart Det blir fler gånger!

• sara.k

God Morgon
    Bra ! ska försöka kunna komma då.

• prinssesa

Hej på er! Har trassel med min dator så jag har missat era träffar. Ska ni ses snart? Det är bara fem veckor kvar till jag gifter mig!!!! Hjälp! Har massor att göra. Kram på er.

• agnelia

Hej prinsessa!
    Vi hade senaste träffen i onsdags, vet inte när nästa blir?
    Vi andra här har bytt mailadresser med varandra och vill du också göra det kan du göra det genom mig,
    agnelia2@hotmail.com
    Är det "stora" saker du har kvar eller en massa små? Stressa inte för mycket bara och sköt om dig!!

• prinssesa

Hej! Skor är kvar!!!!! Har så smala fötter. Ska fixa min mail adress så sickar jag min snart. Jag mins inte vem som är vem.... är det du med det långa håret?
    ses snart! Kram

• agnelia

*skratt* Ja, det är jag med det långa håret.
    Nu åker vi bort till Sthlm över helgen, hemma igen söndag kväll. Ska också kolla på skor, fast jag har inte lika bråttom. Det är så svårt att hitta några som passar.
    Ha det bra i helgen!
    Vi hörs!

• Elfva

Hallå tjejer nu är jag tillbaka här igen efter en vecka i skärgården. Missade er senaste träff tyvärr, men det blir väl flera, snart också hoppas jag. Vi kan väl ses hemma hos mig vet ja! :) Jag kan baka lite och så. Har mailat några av er som jag har adressen till. Ni andra som vill vara med och maila kan väl höra av er till agnelia så kan hon vidarebeforda adresserna till oss andra. :)

Ha det bra!

Svar på tråden BT träff i Västerås?