• culpepper

Valborgsbröllop 2005

Hittade inget annat inlägg så då gjorde jag en själv! jag och miin sambo ska gifta oss på valborg 2005, är det nån mer som valt detta datum?

• Svar på tråden Valborgsbröllop 2005
  • Umebruden

Kommer ni att åka på bröllopsresa direkt efter eller på sommaren?

Vi har funderat på att önska oss pengar till bröllopsresa i present, och hoppas på att få råd att åka på sommaren. Vi hade tänkt tågluffa runt i England på vår bröllopsresa, eftersom vi dels inte är några sol- och badmänniskor och dels vill vi båda se Skottland och London.

Disneyworld låter ju jätteroligt! Tycker i alla fall jag som älskat Kalle Anka så länge jag minns... :)

• culpepper

Näe vi ska nog åka direkt efter, helst dagen efter typ på eftermiddag/kväll!

Då slipper man vara hemma och ta hand om allt! :)

Skottland vore ju fint å se, men eftersom vi ÄR sol-människor så blir det nog Florida!

• mrs tate to be

ett litet tips.....välj hellre Ft. Lauderdale än Miami Beach....finare...Sanibel Island ska också vara kanon...The Keys är ju helt okej också....nu nämner jag bara sola ställen....Disney är ju mer för sightseeing men lär vara kanon!....hur går planerna inför valborg...visst går tiden för sakta.....jag var på bröllop i helgen och längtar nu så himla mycket till vårt! KRAM!

• Umebruden

Här har planeringen stagnerat lite. Det är skralt med pengar nu under sommaren, så inköpen får vänta...
    Hade i alla fall tänkt ta itu med bokningarna nästa vecka, dvs preliminärboka kyrkan om det går och boka festlokalen.

Visst går tiden sakta! Men jag sitter och oroar mig för att vi inte ska få ihop tillräckligt mycket pengar, så på det sättet är det bra att det är länge kvar...

• mrs tate to be

hej igen...jag kan hålla med dig om att när det gäller pengar på är det perfekt att det är långt kvar men jag längtar så oerhört tills valborg....våra dag eller hur...känns spännande att bara tänka på att jag ska gå uppför kyrkgången och faktiskt gifta mig....jag håller på att planera men inköpen får också vänta tills semestern i september/oktober då vi är en månad i Usa och då jag hoppas hitta roliga tiarer odyl...sen när vi kommer hem, ja då är det bara 6 mån kvar...hurra...kramar och hoppas vi hörs snart igen....

• flickven

Oj, vad kul att vi är fler som har valt det datumet. Vi ska gifta oss då. Förhoppningsvis så har vi hittat en präst som vill viga oss utomhus innan den stora dagen är kommen.

• Umebruden

Hej flickven! Kul att vi blir fler i den här tråden!
    Var ska ni gifta er?

• flickven

Vi gifter oss i Eskilstuna om allt går enligt planerna :)

• Umebruden

Där nere är det väl grönt och varmt på Valborg?
    Här hinner inte träden slå ut, men det är nästan bra, eftersom både min pappa och tärnan i så fall skulle riskera att vara sjuka av pollen på bröllopsdagen...

Spännande med utomhusbröllop. Jag skulle kunna tänka mig det, men törs inte med tanke på vädret.

• Kärlek79

Vi har inte riktigt bestämt oss men det lutar åt att vi gifter oss på valborgsmässoafton nästa år!

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005