• shalimar

Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...

... så vad brukar ni Stockholmsbrudar hitta på och får man vara med och leka? ;)

/shalimar

• Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...
  • Cocarorinona...

Hej Shalimar!

Jag har inte heller varit med på någon träff ännu, trots att jag bor i Stockholm sedan länge. Men jag hoppas och tror på flera chanser!

Om vi har tur är det fler som anmäler sitt intresse i tråden!

10,11,17,19,20 maj funkar bra för mig - vad säger du? Ska vi försöka få till en träff endera kvällen?!

Carina

• stallisbrud

har inte heller! Var i sthlm bor Ni?
    Får man haka på?

• KKB

Hej! Jag kommer gärna men kan bara den 10/5 av de datum Cocarorinona... föreslog. När som helst på kvällen! :)

• Jumalo

Gärna för mig. Jag vet att det var en träff i slutet av feb. Dessvärre fick jag förhinder då. Men jag kan 10/5 och 19/5 av datumen som Cocarorinona... föreslog. Vad tror ni om innerstaden?

• shalimar

den 19:e låter bäst för mig TROR JAG, men jag ska kolla tills imorn (ev ikväll) så återkommer jag!!

• shalimar

Den 19:e går bra för mig! Ska vi boka den dagen då??? Skulle vara jättekul att få träffa några av er andra!

Vad säger ni om en After Work på Sturehof vid 17-18-tiden? Valfritt om man vill dricka alkoholfritt, men de ska ha bra öl (jag tar gärna ett glas vin eller en drink eller nåt). Det är ju dan före Kristi Himmelsfärd, så det är väl halvdag för de flesta? Typ lite lördag före långhelg

Om ni andra har andra förslag så släng fram dem bara!

shalimar

• Jumalo

Sorry, jag kan inte längre. Har lovat att åka bort med en av våra döttrar. Det enda möjligheten innan bröllopet är då. Hoppas att ni får ihop ett gäng och har skoj.

• Bebbe

Får man vara med trots att man är gift? Hann aldrig vara med innan mitt eget bröllop och tycker fortfarande att allt planerande är jättekul. Vore kul att veta hur andra har tänkt det och kanske komma med några tips?!

• KKB

Ja! Jag tycker att de som redan gift sig får vara med, Ni kan säkert bidra med många tips och historier Kul att du fortfarande läser här Bebbe

Tyvärr så kan jag inte den 19:e, men Ni får ha det så roligt! Om inte någon vill ses den 10:e i stället...

Svar på tråden Har aldrig varit på BT-träff, men bor nu i Sthlm...