Attraktion...
Hmmm...diskuterade mkt och lange med mig sjalv om jag skulle skriva det har inlagget eller inte, men kanner att jag behover nagon form av rad eller sa eftersom jag ar confused- to say the least!
Jag alskar min man over allt och vi ar superlyckliga i hop och har en suveran relation osv. Allt ar toppen!
Men for ca 2 manader sen kom en ny dykinstruktor hit till on som ar suverant trevlig och sympatisk. Vi klickade direkt och har varit jattebra kompisar i ganget sen dess. Inget mer.
Nu ar min man borta i 3 veckor pa vidareutbildning och jag var ute med ganget, inkl. dykninstruktorn i fredags och borjade plaotsligt kanna nagon slags attrakation till honom. Vi pratade mkt, som vi alltid gor och dansade mm och allt var bara suverant trevligt med kanske en liten gnutta flirtande mellan oss tva. Och jag kande att jag var attraherad av honom...
I gar kvall var vi sa ute och at middag med ganget, inkl. dykinstruktorn och hade aterigen valdigt trevligt allihop och aterigen var attraktionskanslan dar. Nar jag skulle aka hem sa kom han over till min bil och gav mig en puss pa kinden och en kram eftersom vi inte skulle ses pa ett par veckor under pask etc.(vi kramas valdigt sallan i det har ganget) Sen fick jag ett sms som han undertecknade med "X"...
Han brukar aldrig gora det i vanliga fall nar vi sms:ar och sen dess kan jag inte sluta vara helt kansig i huvudet! Jag haller pa att fundera pa om han skulle kunna tankas vara attraherad tillbaka eller vad???
Ok, jag vet att detta inte ar nagonting och jag kanner att jag absolut INTE vill ha 6 eller sa med honom- kanske bara pussas lite lite grann nagon gang...Ja, det hela ar jatteoskyldigt och kommer inte att handa eftersom jag alskar min man och detta ar en god van till oss bada tva. Men det stor mig sa in i helskotta att jag haller pa sa har! Det ar forsta gangen sen jag blev tillsammans med min man for over 3 ar sen som jag varit det minsta attraherad av nagon annan och jag kanner mig jatteknasig! Precis som om jag maste fa veta om det bara ar jag som inbillar mig att det finns nagon connection eller om aven han kan tankas tycka sa...Jo, jag ar val medveten om att det ar varsta 14-is varningen pa detta..
Kanske ar det bara for att min man ar borta och jag kanner nagon form av omhetsbehov, eller ar jag helt knapp??? Maste tillsta att det kanns lite spannande att flirta...
Suck, vet inte varfor jag skrev detta men jag behovde bara skriva av mig lite I guess...Kan inte prata med nagon har for en av mina basta kompisar bor i samma hus som dykinstruktorn och umgas i samma gang.Arghhh!!!