• Carom

Kärleksförklaringar.........

Måste bara få fråga hur ni andra har det med kärleksförklaringar från era blivande.

Kom och tänka på detta i går kväll när min blivande kom fram till mig och kramade om mig och sa att han verkligen tycker om mig.
    Jag blev strålande lycklig, eftersom han har lite svårt för att uttrycka känslor (har alltid haft), var detta en enorm kärleksförklaring för mig.

Hur har ni andra det, är det ord som "jag älskar dig", blommor & presenter varje dag, eller är det de små sakerna som gör att ni vet att det är just dig han vill ha?

• Svar på tråden Kärleksförklaringar.........
  • JA!!!!

Jag och min blivande säger ofta till varandra att vi älskar varandra, säkert 10-20ggr/dag. Kramas och pussas gör vi jämt. Jag, och även han, är av stort behov av beröring och vi tycker ju om varandra och vi vill visa det. Sedan går vi inte mitt på stan och grovhånglar, vi håller handen och en liten puss när vi skiljs åt. Mer kramar åt alla.

-KRAM-

• Gripen

Varje natt (vi har en liten ceremoni) så säger vi godnatt, sov så gott och sov, dröm om mig, jag älskar dig.

Sedan är det ofta lite hångel och mys i soffan. Små ord och överraskningar.

Ibland kan vi skicka blommor rent spontant till varandras jobb...

Komma hem med en present...

Vi är jättepluttenuttiga

• Dea

Nä, inte blommor och presenter. Mer än på födelsedagar.

Men massor av kroppskontakt och vi säger det ofta.

Det skulle kanske vara kvävande för andra, men vi matchar varandra.

• Kräftan

Min blivande får toppbetyg, han säger flera gånger om dagen att han älskar mig. Små presenter & kort har han tyvärr lagt av med. Dessutom messar vi varandra varje dag & bedyrar vår kärlek . Han är betydligt bättre än mig på att visa sin kärlek med ord & handling.

• Mrs Brady 2 B

Min blivande är helt fantastisk!!Vi säger ofta ofta till varandra "I love you!" Mycket uppmuntrande ord och så. vi är båda dåliga på att ge varandra presenter, men vi har ju varann....

• Arwen75

Han är bättre på det än vad jag är...
    Han kommer helatiden och säger hur mycket han älskar mig/tycker om mig, köper ofta små personliga saker och älskar att hitta på saker åt mig...
    Ibland är det nästan så jag får lite dåligt samvete, men jag har lite dålig fantasi ibland
    Men jag försöker jag också... ge tillbaks lika mycket!
    Verkligen en stor skillnad nu och mina tidigare förhållanden!!! Till det bättre
    Det är som det sägs "kärleken blir bara större ju mer man delar ut av den..."

• Umebruden

Vi säger "jag älskar dig" flera gånger per dag. Jag säger det när jag känner att jag vill det, och det blir så ofta :) .
    Vi köper sällan blommor eller presenter, vi går inte heller ut särskilt ofta. Däremot har vi mycket "vardagsromantik" om man kan kalla det så.

Vi brukar komma med kaffe på sängen och väcka varann med en puss, han brukar spritsa ketchup i text eller ett hjärta om han har lagat mat åt mig när jag är sjuk (jag vet, låter töntigt men jag tyckte det var sött) och bara komma och krama mig, massera och säga att jag är det finaste i världen. Mycket såna saker, beröring och menade komplimanger.

Att han dessutom är en stor, tuff hårdrockare gör ju kontrasten häftig. ;)

• MayaPiraya

Jag fick faktiskt så sent som igår en ros av min sambo med ett underbart kort som stod o väntade på mig när jag kom hem.
    Sådana "små" saker kan få mig att sväva på moln.

Annars så har vi en rutin varje kväll innan vi somnar som börjar med en puss, sedan säger vi gonatt älskling o jag älskar dig.
    Utan den rutinen sover man inte gott.

SMS:en brukar kunna flöda ibland oxå :o)

• Majsan80

Mycket kroppskontakt, ögonkontakt och själskontakt.

Sen blir det en del blommor, små kort, sms, meddelanden på spegeln, några godisar på tangentbordet etc.

• frulan

Vi säger att vi älskar varann flera gånger om dagen...
    Hehe, Gripen o MayaPiraya, vi har oxå en "gonatt-ceremoni" där vi säger samma saker till varann som vi sa första natten... kul att fler har det så (säkert fler än man tror)
    Vi pussas massor o är goa mot varann. Vi har varit tillsammans i över 2 år o har bott ihop lika länge... utan ETT ENDASTE tjafs om någonting... vi har pratat om vad vi nu kan tänkas bråka om o vi kan inte komma på något. Allt funkar så himla bra! Skönt tycker jag efter att ha haft det precis tvärtom innan...

Livet leker

Svar på tråden Kärleksförklaringar.........