Söker texten till visan i Trolltyg i tomteskogen
Finns det nån härinne som har texten till visan i Trolltyg? Den där de sjunger "vi gör oss klara för ett bröllop". Tänkte ha den i festprogrammet.
Tack på förhand //Kay
Finns det nån härinne som har texten till visan i Trolltyg? Den där de sjunger "vi gör oss klara för ett bröllop". Tänkte ha den i festprogrammet.
Tack på förhand //Kay
Åhh snälla ni som vet var på nätet man kan köpa denna film kan inte ni lämna adressen, vill så gärna att mina barn ska få se denna fantastiska film - Fjant var är du....HÄR MAMMA!!!! Älskar den repliken. mvh Matilde
Matilde hej ! jag själv laddade ner filmen från Kazza om du har detta så kan du gå in och söka efter den där..
Kay tror att de blev fel i början har lyssnat på låten flera gånger nu och de säjer nog.
Se solen går upp inga moln på vindens dag tror jag de ska vara istället för hav..
Tack Ting,
En fråga ... Är filmen på svenska eller är den på engelska m svenska text???
trevlig helg!
Den är på svenska!!
"inga moln på himlen klar" skall det vara!
sedan fortsätter den:
Lägg din hand i min!
Nu skall vi va´ tillsammans
och gå hand i hand
trehundra år
Aldrig någonsin
blir vi någon annans
Vi går hand i hand
så länge vi förmår
Kanske kommer mörka tider
när trollen plötsligt hotar oss
Vår kärlek fruktar dock inga strider,
den skingrar mörkret likt ett tomtebloss
När du är hos mig
kan inga troll skrämma.
Du finns alltid där
med din hand i min.
Jättetack för hjälpen, allihop!
Funderade på om man kanske borde ha en inspelning gå i bakgrunden när visan ska sjungas, alla kanske inte har sett Trolltyg eller kanske kommer ihåg melodin.... Vad tror ni? Kay
Hej vad kul!
Maste nog ocksa ladda ned filmen!
Hej Trolla
skulle bli väldigt lycklig om du ville tala om vad på nätet jag kan gå in och köpa filmen har letat efter den länge men utan resultat...
Är ingen höjdare på datorer så det där med att ladda ner en film lät lite för invecklat för mig
Tack på förhand
Hej
Sonen laddade ner den till mig från nätet.
Enkel match påstod han *L
Be ngn som kan sånt. Han körde ner den på en vanlig cd som gick att sätta i dvd:n och bara njuta.
Häääärlig film.
Trolla