• Miss Ida

Sex under mensen

Jag har hört så många olika bud och vet varken ut eller in. Är det farligt/dåligt att ha sex under mensen eller inte? Hur brukar ni göra? och hur noga är det att duscha direkt efter sex, även när man inte har mens? Jag blir inte klok på alla olika saker man hör, kan ni svar mig?

• Svar på tråden Sex under mensen
  • Electric Lady

SJÄLVKLART vill man ha mannens kroppsvätskor kvar! Det är bra för hyn.
    Och framför allt är ju de kvinnliga kroppsvätskorna som manna från himlen.

• Ei saa peitää

Jag tycker det är mysigt att gå omkring med min mans kropptsvätskor. Känns som jag bär honom med mig då. Däremot brukar jag gå på toa efter akten och då åker ju det mesta ut.

• odin

Vi duschar inte efter sex, vi somnar som två stockar. Å andra sidan har vi kondom så det varken kladdar eller rinner (min kroppsvätska är inte så kladdig). Nån gång vid menstid kan det i och för sig hända att vi duschar för då kan blodet gegga till det.

• Jennie med ie

"Så ni menar att ni inte duschar efter att ni haft sex?"
    Joadå, så småningom ;0) Men ska jag inte iväg nånstanns och/eller det är kväll/natt t ex så duschar jag inte då utan väntar tills den "vanliga" duschen på morgonen t ex.
    Jag märker inget speciellt av att jag har "mannens avkommor" på/i mig.

• Monn

Brukar också somna som en stock. Jag tycker inte det är så noga med om jag duschar direkt eller inte eftr sex. Jag kan till och med tycka att det är lite avtändande om man "måste" duscha direkt efteråt. Dels tycker jag om att mysa efteråt (och då brukar jag alltid somna) och dels kan det göra att jag inte "orkar" sexa för då måste man ju gå upp ur sängen igen, och det är ju jobbigt

• mrs taylor

sossofie,

Menar du på allvar att du går upp mitt i natten och duschar efter ni har haft sex???

• CyberPet

Finns inget mer avtändande än när någon rusar in i duschen direkt efter sex. Känns som de vätskor man utsöndrar inte duger. Beroende på tid på dagen när man har sex tar man väl en dusch senare, när man gosat klart (eller vaknar på morgonen). Jag duschar gärna innan dock, men inte med för starkt parfymerad tvål då det inte smakar så gott.

Petra

• Electric Lady

Jag har ju bara haft sex med hippies, så jag har bara hört talas om det här duschandet som någon sorts legend.

I vilket fall tycker jag att det verkar ännu lustigare att duscha innan. Ligger man och kramas först då, och sen in i duschen och tillbaka?

Vad torr hy man måste få!

Och snacka om blött i sängen! (där kom hippiehåret in i bilden igen iofs)

Fast jag HATAR ju att duscha generellt sett så det kanske är det.

Eller så är det helt enkelt så att en välmarinerad kropp är bättre.

• sossofie

Att allt ska behövas tas så allvarligt här.....så trist! Låt var och en ha sin åsikt utan att kasta massa skit!!!

Och hur i sjutton kan ni veta när jag och min man har sex, måste man alltid ha det mitt i natten och i sängen????!!!! Snacka om dålig fantasi.....

Kan ialla fall hålla hygienen i trim!!

• Carma

Jag är noga med hygienen t o m när det gäller "efter 6" oavsett om man är trött. Det är hur mysigt som helst att duscha med min älskling tillsammas.

Svar på tråden Sex under mensen