• Igelkotten

Skiljer det 10 år eller mer emellan er?

Tänkte starta en liten, för mig, intressant tråd här, får se om nån nappar på det

Frågan är alltså: skiljer det 10 år eller mer emellan er och om så är, vilken ålder har ni?

Jag kan börja
    Det skiljer 11 år mellan mig och min blivande, jag är 22 och han är 33.

Nästa...

• Svar på tråden Skiljer det 10 år eller mer emellan er?
  • Bonadea

Nej men det skiljer åtta år mellan oss. Han är äldre än mig.... 8½ år för att vara exakt! :)

• johanna simone

Och jag är 25, han 43.

• Januaribruden

Min syster är 37 år och hennes sambo är 27 år. Det verkar gå bra!

• Miiiaaa

Jag är 24 mitt ex är 36 och han hade barn... Det lustiga är att jag i tio år alltid tänkt att jag ska ha en äldre karl, att jag alltid varit lillgammal och folk har alltid sagt att jag är så mogen!
    Det där stod mig upp i halsen så jag kände mig enormt kvävd till slut! Nu har jag träffat en jämngammal, och gud så skönt det är att kunna vara lite fjantig ibland utan att det gör något! Iofs så var mitt ex ännu fjantigare än jag och betedde sig som ett svin... Förmodligen därför jag kände mig kvävd snarare än åldern...

• Pagan

Jag är 27 och maken 40! Vi blev tillsammans när jag var 15 och han 28....

12 år sedan nu och vi har lika kul fortfarande!

• jolina

Det är 10 år mellan oss. Jag är äldre. Vi har fått många kommentarer. P.g.a att jag är äldre dessutom kvinna "ler".

• sussi72

Jag är 35 och han är snart 50! Skiljer 15 år! Helt underbart med denna åldersskillnad tycker jag.

• AstaC

Min sambo är också 12 år yngre än mig. Så här är också ett förhållande där kvinnan är äldst.

• Smillan

Jag är 29 o 2 barn sen tidigare äktenskap
    Han är 11 år äldre, inga barn.
    Funkar kalasbra

• Marre_

Jag är 22 och han 33 så det skiljer 11 år mellan mig o min älskade gubbe :D

Svar på tråden Skiljer det 10 år eller mer emellan er?