• Igelkotten

Skiljer det 10 år eller mer emellan er?

Tänkte starta en liten, för mig, intressant tråd här, får se om nån nappar på det

Frågan är alltså: skiljer det 10 år eller mer emellan er och om så är, vilken ålder har ni?

Jag kan börja
    Det skiljer 11 år mellan mig och min blivande, jag är 22 och han är 33.

Nästa...

• Svar på tråden Skiljer det 10 år eller mer emellan er?
  • Miss Ellie

Tolv år. Jag är yngst och 45.

• Grodan-Draken

Jag är 39 och min man är 33.
    I min familj så är det visst regel att man ska skaffa sig en yngre "gubbe"
    Min pappa är 8 år yngre än min mamma och morfar är 7 år yngre än mormor.

• Gift Snoffsan

Japp här är lite åldersskillnad! Jag är 30 och han är 44 år. Ser ut som om vi leder ligan än så länge, hehe.

• Alexa44

Mellan mitt ex:s föräldrar var det 17 år. Hon var 50, han 67. Han hade varit gift innan... Hon var sportig och pigg, han var som en skäggig lite virrig "morfar".

• Tjing!

Jag är 29 och pojkvännen är 44.
    Min bror är 31 och hans fru är 42.

Vår mamma undrar vad det är för "fel" på oss....

• Tjing!
    ... det var ju en sån gubbe jag ville ha ju.....
  • Robbis tjej

Jag är 25 och min kille 40.

Min mor är 53 och hennes man 70

Min far är 55 och hans flickvän är 40(en månad yngre än min kille)

• Mid

Mellan min kusin och hennes pojkvän (ja, knappast pojk) skiljer det 33 år, han är äldre.

• Igelkotten

Mid

Ja du, jag tror ditt inlägg om ålderskillnad leder än så länge...33 år. Fast vad jag fått höra så ska det väl vara nån sån skillnad mellan Celine Dion och hennes gubbe också och de verkar ju leva ett väldigt lyckligt liv ;-D

Va kul att så många skriver, tycker det är jättekul att läsa. MER vill jag ha

//Igelkotten

• mooogn

Mellan mig och min pv skiljer det bara 1,5 år (jag är yngre), men mamma har satsat på lite "äldre"; 12 år mellan mamma och pappa och 19 år mellan mamma och hennes nuvarande man (mamma är också "den yngre") *s*

Svar på tråden Skiljer det 10 år eller mer emellan er?