• schoolia

Tårta och bröllopsnatt!

Finns det någon Värmlandsbrud?
    JAg vet inte vart jag ska vända mig för att få en bröllopstårta som jag kan bestämma lite själv hur den ska se ut..Vet du? Har du något tips på övernattning någonstans kring Karlstad? Helst en herrgårdmiljö med badkar och romantiskt??
    jag gifter mig 3:e juli
    / Tack / julia

• Svar på tråden Tårta och bröllopsnatt!
  • Fru ström 21/8 -04

Nu har augustibrud byttat singnatur!:)

• schoolia

he he..ja, det stämmer! min blivande kör oxå taxi =)
    Vi kommer att bjuda in ca;110 till våran fest!Vi ville bjuda alla som vi kände att vi ville skulle dela våran dag!det får kosta lite men jag vill inte välja bort någon!
    HUr länge har ni varit tillsammans?har ni planerat detta länge? *nyfiken*
    kram

• Fru ström 21/8 -04

När vi gifter oss har vi varit tillsammans 5 år och 8 månader , vi har planerat sen januari.Men vi förlovade oss -99.Hu länge har ni varit tillsammans?
    Jobbar han i k-d ? min jobbar på taxi tingvalla.

• Fru ström 21/8 -04

Hallå var e du :)!Vi var tvungna att välja bort endel av släkten som vi inte träffar ofta och några ytliga vänner ,Vi betalar det mesta själva så då får man ta de viktigaste och närmaste.Måste vara kul att kunna bjuda så många!Mega Kalas!

• schoolia

HAllå!
    ja,det känns jätte kul att få kräma på lite..vi ska till Kil o fika idag =)måste ju fixa med et där!tiden bara går och skolan ska man hinna med oxå!Puh.. men idag blir det av ska fira att tentan är över..
    Vi har varit tillsammans i tre och ett halvt år och vi förlovade oss i somras!så vi kör tradition..
    hoppas du får en bra helg!
    ps. Nicke jobbar på kurir

• Fru ström 21/8 -04

Var det bra i kil ? NYFIKEN:) hoppas ni fick det ni ville ha. Vad läser du för nåt ? På universitetet? Jag är på dagis i kil och lagar mat.
    Ha en kul helg du med.
    Jag tycker bara det är kul och snacka om du tycker jag frågar förmycket är d bara att inte svara.
    Kram :)

• schoolia

Hallå!
    hur har helgen varit?
    Vi har nu besökt kil och bestämt oss för att köpa tårtan där!
    vi har provsmakat och det smakade bra =)!
    jag läser till lärare och har ca. 1.1/2 år kvar!
    Puh.. vi får väl se hur detta går.
    ha det så bra!

• Fru ström 21/8 -04

Helgen var rolig !
    Såg på film, va ute och åt asiatisk mat,va på museum kändes som vi var nån annanstans har aldrig varit på museumet i k-d men det var faktist kul.
    Lärare coolt! Det kommer säkert gå bra har man bara bestämt sig för att göra nåt så brukar de gå bra.
    Kul att det smakade bra och att det blev i kil. Vilken valde ni ?? Min mejl missoxid@hotmail.com
    Om du vill nåt , det är skönt att snacka med nån som oxå har mycket i huvudet man förstår varandra utan att känna varandra.
    Det är ortoligt mycket att planera och sedan leva sitt vanliga liv , det är kul och underbart samtidigt som det är lite press och stress här och där.
    Ha det bra så hörs vi kram Maria

• Fru ström 21/8 -04

Tja hur går det med planerna?

• schoolia

Jo,tack! det rullar på!
    Nu är alla inbjudningarna ute iallafall och det känns otroligt skönt för nog har det varit ett pussel!
    Vi har även bestämta att bröllopsnatten blir på glännegård!så skönt, nu börjar de flesta bitarna att falla på plats!
    hur går det för er?
    /julia

Svar på tråden Tårta och bröllopsnatt!