Inlägg från: Fru ström 21/8 -04 |Visa alla inlägg
  • Fru ström 21/8 -04

Tårta och bröllopsnatt!

Nu har augustibrud byttat singnatur!:)

• Fru ström 21/8 -04

När vi gifter oss har vi varit tillsammans 5 år och 8 månader , vi har planerat sen januari.Men vi förlovade oss -99.Hu länge har ni varit tillsammans?
    Jobbar han i k-d ? min jobbar på taxi tingvalla.

• Fru ström 21/8 -04

Hallå var e du :)!Vi var tvungna att välja bort endel av släkten som vi inte träffar ofta och några ytliga vänner ,Vi betalar det mesta själva så då får man ta de viktigaste och närmaste.Måste vara kul att kunna bjuda så många!Mega Kalas!

• Fru ström 21/8 -04

Var det bra i kil ? NYFIKEN:) hoppas ni fick det ni ville ha. Vad läser du för nåt ? På universitetet? Jag är på dagis i kil och lagar mat.
    Ha en kul helg du med.
    Jag tycker bara det är kul och snacka om du tycker jag frågar förmycket är d bara att inte svara.
    Kram :)

• Fru ström 21/8 -04

Helgen var rolig !
    Såg på film, va ute och åt asiatisk mat,va på museum kändes som vi var nån annanstans har aldrig varit på museumet i k-d men det var faktist kul.
    Lärare coolt! Det kommer säkert gå bra har man bara bestämt sig för att göra nåt så brukar de gå bra.
    Kul att det smakade bra och att det blev i kil. Vilken valde ni ?? Min mejl missoxid@hotmail.com
    Om du vill nåt , det är skönt att snacka med nån som oxå har mycket i huvudet man förstår varandra utan att känna varandra.
    Det är ortoligt mycket att planera och sedan leva sitt vanliga liv , det är kul och underbart samtidigt som det är lite press och stress här och där.
    Ha det bra så hörs vi kram Maria

• Fru ström 21/8 -04

Tja hur går det med planerna?

• Fru ström 21/8 -04

Ja det går bra ska till frisören och börja bestämma hur jag ska ha håret på bröllopet idag så det ska bli kul.
    Har valt bort slöjan jag köpte ska bara ha tiara då behöver jag inte spara håret så mycket , jag har kort hår och nu är det ganska lagomt inte jätte kort längre.
    Jag har alltid haft kort hår så det skulle va konstigt att ha längre än vanligt tänkte nämligen på hår förlängning men det blir ju inte jag då , känns det som.
    Ska till festlokalen och se så vi kan planera lite mer på den biten nu i april.
    Håller på och planerar småsaker mest som engångskameror och blommor på borden , bordsplaceringskort mm.
    Ska bli skönt att det snart e påsk så man kan vara ledig 2 extra dagar så man kan planera och fixa dessa bröllops saker som ska göras. önskade att man hade mer tid men man hinner ju inte så mycket som man tror på helgerna.Det ordnar sig nog med lite hjälp runt om kring. Ha det bra så hörs vi ! :) Kramiz Maria

• Fru ström 21/8 -04

Ja det vore jätte kul, jag har inte varit på någon träff men det vore skoj.
    Min frisör är kharma i kil.
    Min frisyr blev precis som jag ville de satte på tiaran det blev perfekt.
    Så nu är det fixat och pratade med fotografen idag så nu har vi fixat det med.
    Ska vi ses nån dag jag e hemma 3 varje dag om jag inte är och tränar( tis å tors oftast träning).Helger e jag ju ledig.
    Vad säger du ?
    Mejla mej om du vill.
    Hur går det för er ?
    Ha det bra så hörs vi !
    Kram Maria :)

• Fru ström 21/8 -04

Tja !
    Har fixat m2b kläder, Hans ring(hämtas i juli),ev har vi en solist inte helt bestämmt än.
    Var och kollade fest lokalen den är allderles underbar.Börjar få en bra bordsplacering nu när man varit och kollat hur det kommer att bli.
    Blir ett E bord vi ska ha.
    Har fixat med det mesta som går nu när jag är ledig m2b har kunnat vara med på dessa saker iallafall, taxi caffisar jobbar massa nu ju.
    Idag är han ledig men har jobbat natt så vi ska göra nåt skoj senare.
    Jag ta över datorn när inte han ska ha den :)Hur går det för dej?
    GLAD PÅSK:)

• Fru ström 21/8 -04

Tja!
    Ja nu tar vi det lite lungt men i maj nu ska vi fixa klart festprogrammet troligtvis.
    Har ni gått igenom cermonin va roligt.
    Våran präst är föräldrar ledig och kommer tillbaka i augusti så det blir nog veckorna före vi träffar honom.
    Har fixat solist ska träffa henne 3 maj och gå igenom låtar m.m hon bor här i karlstad tog 500kr för 2 låtar.
    Apertine är ju fint många har ju sina fester där eller på hembygdsgården om man är i kil.
    Har du lust att ta en fika nån dag om du hinner, det är ju mycket i huvudet nu.
    Jag tränar på sats i stan om du gör det kan vi ju ses där...?
    Ska ha en tjej fest den 8 maj där alla mina kompisar som ska vara med på möhippan och bröllopet ska få lära känna varandra ska bli tusen och en natt tema typ mat å tjej snack sen ska vi ut.
    Ska bli jätte kul.
    Hörs snart mejla om du vill!
    Kram Maria

• Fru ström 21/8 -04

Nej tyvärr vet jag ingen som har spenderat sin bröllops natt där . de har en hemsida har för mej att rummen är mycket vackra och romantiska.
    Ja det ska bli skoj med festen:)
    När slutar du om dagarna?
    Vi kan ses på Rådhus Cafet nån dag kanske eller nåt annat ställe ?!
    Vart vill du ses och när kan du ,så får vi se om jag kan då :)
    Jag kan ses efter 8 maj det är så mycket som ska grejas och som händer nu , så efter ja haft festen har jag inget inbokat iallafall.Det är snart 2 månader kvar tills du ska gifta dej d måste kännas i magen lite :) nu va ? Spännande och härligt , Ja det är ju typ lite mer än 3 och en halv månad kvar för mej , det är ju sent i augusti.
    Men det är otroligt vad tiden går fort nu ,maj nästa helg !!
    Hoppas vi får jätte fina bröllop :)
    Ha en bra helg så hörs vi snart !
    :) kram

• Fru ström 21/8 -04

Tja !
    Royal ska vara bra ,min kompis köpte sin bröllops tårta där och de är billiga.
    Hallå " schoolia " Var e du bruden !?
    Mycket nu kan jag tänka mej pluggandet och bröllop snart.
    Vi håller på att flytt städar lite vi hoppas på en ny lgh nu snart får veta nu på till veckan så det ska bli kul och sen har jag sökt nytt jobb som jag väntar på svar. jag är så nervig och sen planerar jag till bröllop, som tur e är det inte så mycket kvar att planera just när det gäller bröllop.Är ledig torsdag-måndag Jätte härligt.Jag har inte varit på bt på jätte länge.
    Hur e det med dej och hur går det för dej!?
    Kram M

Svar på tråden Tårta och bröllopsnatt!