Inlägg från: Åsa-Marie |Visa alla inlägg
  • Åsa-Marie

Ni som varit i Khao Lak!!!!

Hej! Jag har läst massa gamla trådar om Khao Lak i Thailand som verkar vara fantastiskt
    Vi är på gång att boka och undrar om någon har bott på eller känner tilldessa hotell:

- Mhukdara Beach Resort
    - Laguna Resort
    - Theptharo Lagoon Beach Resort

Vad tyckte ni? Vad var bra och vad var dåligt med hotellen? Vi kan inte bestämma oss nämligen...

Sen undrar jag också om ni tror att det är "för länge" att vara där två veckor med tanke på att det är så lugnt? Iofs är vi mest ute efter att koppla av, sola och bada

En sak till MATEN är verkligen jätteviktig för oss på en resa, och att det finns mysiga restauranger att äta på!! Blir Khao Lak bra då tror ni?

Snälla, dela med er av era erfarenhter!

Kram

• Svar på tråden Ni som varit i Khao Lak!!!!
  • Åsa-Marie

Rut: gud va snopet! Vi har hittat hotellet på Fritidsresor och det ligger under Khao Lak så det måste ju vara där...

Ni kom inte alls till Khao Lak då?

• Åsa-Marie

Texas: kul att höra!! Hur länge var ni i khao lak och vilken tid på året var ni där?

Rut: hm, förvirrande det här... Här är en länk till det hotellet vi tittat på! Är det samma?
    www.fritidsresor.se/travel/hotel/hotel_111.asp

Det står att det är 100 km till Phuket på hemsidan. Nu ser jag att på hemsidan står det inte "Beach Resort" utan bara "Laguna" men däremot står det det på vår preliminärbokning, vilket är mysko. Jag hittar också "ditt" hotell på vings sida nu, det verkar ju inte var samma (det ser väldigt fint ut!!). "Mitt" hotell i Khao lak verkar heta laguna utan "beach resort" men då är det ju skumt att det står det på vår prelimiärbokning ! Får nog kolla med dem. Hur har det gått när ni klagade?

• Åsa-Marie

Texas : Ok, så två veckor var inga problem att tillbringa två veckor där då

Om ni var på SImilan Island som många pratar om, kommer du ihåg vad det kostade?

Svar på tråden Ni som varit i Khao Lak!!!!