• simsson

Litet bröllop i Lund

Hej Lilla humlan

Vi har hyrt en lokal som heter Rotundan och den tillhör en koloniträdgård på Nilstorp i Lund. En väldigt mysig lokal som är helt rund med massvis av kulörta lampor runtomkring, väldigt romantiskt och det känns faktist inte som att man inne i en stad. Priset är 800 kr.

• simsson

Lilla humlan

Det är min sambo som har telefonnumret dit så jag ber att få återkomma med besked senare.

• simsson

Hej

Nu har sambon kommit hem och han som man bokar hos heter Göran Månsson och har telefonnummer 046-13 31 69. Vi har bokat den 5 juni så det datumet är redan upptafet. Han berättade att det är många som bokat kring det datumet då det är många studenter som går ut, annars skall det nog inte vara så svårt. Jag skall tillägga att toalett finns i en lokal en liten bit bort. Kök är i en gammal kommunvagn utanför men där finns allt du behöver förutom tallrikar. Utanför lokalen är en fin lekplats och till sommaren skall de utöka med nya gungor bla. Lokalen är lite sliten men ack så romantisk.
    Lycka till i jakten och skriv och berätta om ni tar lokalen eller inte.

• simsson

Hej igen

Jag glömde tillägga att jag var på bröllop där förra sommaren och lokalen passade verkligen till det ändamålet. Då det är så grått och tråkigt ute så kanske lokalen verkar sämre än vad den är.
    Lycka till.

• simsson

Vi funderar på att hyra, har fått ett tips på jätte billigt porslin från de som gifte sig där förra sommaren men har inte hunnit kolla upp det ännu. Skriv gärna efter ert besök och berätta om ni tar det eller inte.

Kram

• simsson

Hej lilla humlan

Är nyfiken. hur gick det? Gillade ni det eller tar ni något annat?

Simsson

• simsson

Hej lilla Humlan!

Ett tips till, det bröllop som vi var på där tidigare gifte sig i sin trädgård på koloniområdet. Men man skulle lika gärna kunna gifta sig utanför lokalen på gräsmattan om man vill det. Jag tycker det hade varit mysigt. Lycka till.

Svar på tråden Litet bröllop i Lund