• Lilla Humlan

Litet bröllop i Lund

Jag och min sambo skall gifta oss i augusti, problemet är bara att vi inte kan hitta någon lokal att ha festen i!!! Vi kommer vara ca 60 personer, i Lund. Är det någon som har något förslag? Hur hittar man lokaler, Gula Sidorna har nästan ingenting!

• Svar på tråden Litet bröllop i Lund
  • Lilla Humlan

Hej Simsson!
    Det låter som en jättefin lokal, med lagom pris ;)! Du har möjligtvis inget telefonnummer dit?
    tack Duschan och Pagan för tipsen, vi skall kolla upp det oxå!!!

• Lilla Humlan

Simsson,
    åh, snälla skynda !!! :) Det killar så i magen!!!

• Lilla Humlan

Hej igen Simsson!

Jag har pratat med honom idag, och vi skall dit och titta på lördag! Det verkar så fint, och att ni har varit där på bröllop och själva väljer att vara där säger ju något om platsen!

Vad vi nu funderar på är hur vi skall fixa tallrikar! Hur gör ni? Skall ni hyra, och vart isåfall?

Det är ju en del detaljer att tänka på...

• Lilla Humlan

Hej Simsson,
    vi bokade det för en timme sen! Den 31 juli!!! Det är spikat om det inte blir så att vi inte får någon vigselförättare (vi skall gifta oss borgerligt)

Tack för ditt tips, Rotundan är ju jättefint! Det är precis så som vi vill ha det!

Lilla Humlan

• Lilla Humlan

Hej Simsson!
    Det låter jättemysigt att gifta sig i sin trädgård i koloniområdet! Och sen strolla bort till festen!
    Vi kommer att gifta oss i en trädgård vi med, men det blir i min familjs sommarstuga i Beddingestrand. Bara våra föräldrar och syskon får vara med.
    Det är en speciell plats för oss båda, men särskilt för mig. Där har jag en stor del av mitt hjärta. Det är också den första plats vi var på när min sambo flyttade hit från Island. Så det är laddat!
    Lycka till ni med.

Svar på tråden Litet bröllop i Lund