Inlägg från: Kalejdoskop |Visa alla inlägg
  • Kalejdoskop

Sagan om ringen ring

Jag har jagat runt hela stan och frågat efter en sådan ring, men svaret var att ta hem en sådan skulle vara dumt då den skulle bli så dyr(ca 4000:- uppskattningsvis), men jag har ju hört om andra som köpt sådana ringar. Finns de inte i äkta guld? Måste man be att få texten ingraverad på en vanlig guldring? Visserligen skulle ju det också bli ett billigare alternativ..+ att det står något mer romantiskt på den då =)

• Svar på tråden Sagan om ringen ring
  • Kalejdoskop

Ok, tack för alla svar! Alla affärer jag frågade på(bl.a. guldfynd)hade bara exemplar i silver, två av dem hade inte ens ringen. Förmodligen blir det så att vi får gravera på en vanlig guldring, för det är bara att inse att originalet alltid kommer vara för dyrt för att vi ska ha råd med två såna(såvida jag inte blir miljonär på lotterna jag aldrig köper ;))

Tom, du har nog rätt i att de flesta fansen köpt ringen över nätet redan, det skulle nog vara en stor risk att ta hem dessa ringar för butikerna. Tack igen för all eran hjälp!

• Kalejdoskop

nina.t: vilka är dessa kärleksfraser och hur gör man för att få reda på hur "bokstäverna" ska utformas, för dom ser ju ut på ett speciellt sätt?

Svar på tråden Sagan om ringen ring