• S.C

ENSAM

Är det några från Malmöområdet här? Är nog lite i samma situation som julibruden, skulle vara roligt att lära känna andra

• Svar på tråden ENSAM
  • Lady Java

Lång svart jacka och halsduk i flera färger...

• S.C

Hej Igen!

Okej, då är vi 4 personer, vad skoj!!! vi väntar på dig om du blir lite sen. Du kan även skicka mail till mig så får du mitt mob. nr om ngt dyker upp.

selmasc@yahoo.com

• cherlindrea

Jag är också lite nyfiken, men kan inte imorgon.

• Bubbla

Kul att så många kan. Tyvärr har jag drabbats av förkylning så jag får se om jag kan komma. I så fall är jag där kl 13.

• Mie

Ursäkta om jag är petig och dessutom lägger mig i er tråd; men det finns inget Stora Torg i Malmö, utan Stortorget.

Hoppas ni får en trevlig träff!

Mie

• Meddelande borttaget
  • cherlindrea

Cookie Dough,

den stannar på bägge stationerna.

• Bina

Enligt Skånetrafiken stannar buss 11 utanför Residenset, vid Stortorget - det är dit den tar vägen mellan Gustav Adolfs torg och Centralen...
    Hoppas ni har kul på träffen!

• Psh

Hej hej!
    Jag kommer också från Malmö men jag jobbar imorgon tyvärr...annars så lät det jätte trevligt!

Kram Psh

• Meddelande borttaget
  • Sonic

www.brollopstorget.se/Bilder/icon4.gif

Heeej!! en trevlig kille här!! någon tjej från malmö som vill gifta sig?? jag är 25, ljus, 177 cm lång/70kg. ser bra ut enligt mina tjejkompisar, snäll och go.
    vill ha nya kontakter, träffa och lära känna varandra och chansa på en relation är rätt spännande. iaf... min MSN är: ant78se@hotmail.com
    Ha det bra!!

Svar på tråden ENSAM