ENSAM
Är det några från Malmöområdet här? Är nog lite i samma situation som julibruden, skulle vara roligt att lära känna andra
Är det några från Malmöområdet här? Är nog lite i samma situation som julibruden, skulle vara roligt att lära känna andra
Lång svart jacka och halsduk i flera färger...
Hej Igen!
Okej, då är vi 4 personer, vad skoj!!! vi väntar på dig om du blir lite sen. Du kan även skicka mail till mig så får du mitt mob. nr om ngt dyker upp.
selmasc@yahoo.com
Jag är också lite nyfiken, men kan inte imorgon.
Kul att så många kan. Tyvärr har jag drabbats av förkylning så jag får se om jag kan komma. I så fall är jag där kl 13.
Ursäkta om jag är petig och dessutom lägger mig i er tråd; men det finns inget Stora Torg i Malmö, utan Stortorget.
Hoppas ni får en trevlig träff!
Mie
Cookie Dough,
den stannar på bägge stationerna.
Enligt Skånetrafiken stannar buss 11 utanför Residenset, vid Stortorget - det är dit den tar vägen mellan Gustav Adolfs torg och Centralen...
Hoppas ni har kul på träffen!
Hej hej!
Jag kommer också från Malmö men jag jobbar imorgon tyvärr...annars så lät det jätte trevligt!
Kram Psh
www.brollopstorget.se/Bilder/icon4.gif
Heeej!! en trevlig kille här!! någon tjej från malmö som vill gifta sig?? jag är 25, ljus, 177 cm lång/70kg. ser bra ut enligt mina tjejkompisar, snäll och go.
vill ha nya kontakter, träffa och lära känna varandra och chansa på en relation är rätt spännande. iaf... min MSN är: ant78se@hotmail.com
Ha det bra!!