ENSAM
Är det några från Malmöområdet här? Är nog lite i samma situation som julibruden, skulle vara roligt att lära känna andra
Är det några från Malmöområdet här? Är nog lite i samma situation som julibruden, skulle vara roligt att lära känna andra
Hej!
Skulle vara skoj att träffas och fika någon dag...
Hej !
Vi funderar på att träffas på lördag för en fika, passar det någon annan... skulle vara skoj om fler hade tid :)
// SC
Hej!
Jag följer gärna med och fikar. Ska titta på en del lokaler på lördag så det beror på vilken tid.
Camilla
Hej!
Jag är en blivande brud från Malmöregionen.Vi gifter oss lördagen den 10 juli.Någon mer samma datum?????
Vi träffas väl på Mässan!!!
Kram på er alla
Hej Alla!
Vad sägs om kl. 13,00 på lördag, skulle det passa?
Hej!
Helena från mailet här... Klockan 13.00 passar mig jättebra! Var?!
Hej!
Kan vi ta det på stora stora torget 11:ans hållplats så kan man promenera iväg någonstans tillsammans, eller vad tycker ni andra?
Kan fler än Helena och mig?
Nu går jag hem för dagen, äntligen är arbetsdagen slut!!!
//Selma
Hmm...11:ans hållpats vet jag inte var den är, men det ska jag väl kunna leta upp! Stora torget hittar jag till åtminstone.. Klockan 13 it is - hoppas fler kan!! KOm igen nu tjejer!
/helena
Oj oj oj! Här hade det hänt grejer sen jag tittade in sist..!
Jag tror att jag också kan på lördag. Ni menar väl Gustaf Adolfs torg - eller Stortorget? Såg just i tidtabellen att 11:an stannar på båda torgen...
Lady Java !
Vi skall ses kl. 13,00 på Stora Torget ! 11:ans hållplats, ligger precis bredvid öresund direkt, närheten av Sparbanken Finn.
Vad skoj, vi är hittills tre tjejer och kanske en kille, vad skoj.
vad skall du ha på dig?
Jag har en röd jacka och är 163 cm.
//SC