Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Klockan 16.30 på nåt café kanske? Är inte jättehemma på caféer, har bara mitt "stammisställe" :D så jag vet inte vilka som är bra!
16.30 låtter jättebra!
Kanske skulle bestämma någon plats och gemensamt ta oss till ett kafé?
Vet inte direkt så många caféer dock, bara mina "vanliga"
Cotterpin
Låter som en bra idé! Vilka caféer är dina "vanliga"? *nyfiken* Nåt platsförslag från någon?
Pettersens, Fyrkanten, ett litet på andra långgatan och ett litet som ligger nästan vid Cervera. Jag och namn alltså *skrattar* kommer iaf ihåg vad två heter!
Lejontrappan vid brunnsparken är väl ett klassiskt ställe att träffas?
*haha* Ja det är inte bättre med minnet här vill jag lova ;) Fast jag brukar vara på Flygarns Haga eller Café Vasa oftast.
Lejontrappan funkar för min del, fast nu verkar det som om det bara är du och jag som är vakna *s* Men preliminärt; 16.30 på torsdag vid lejontrappan?
Låter bra för min del, får se vad dom andra säger imån när dom vaknar
Lejontrappan vid ,Brunnsparken låter jättebra!det är väl där nära älven i Brunnsparken,nära där 5:an och 10:ans vagn stannar?,det passar mig jättebra för jag kommer ju från Hisingssidan.
:D
Japp, det är ju den trappan som går ner till vattnet, mitt emot brunnsparken eller hur man nu skall förklara!
Gift Anna
Vill bara be om ursäkt för att jag inte mailat på länge... *ursäkta* har varit lite mycket det sista. Men säg bara till om ni/du vill följa med ut på en promenad någon kväll.
KRAM
"Nallemaja"
Hej igen alla!
Ja men skall vi säga klockan 16.30 på torsdag vid lejontrappan då? Låter som om vi tre är överrens i alla fall :D
Hur känns vi igen?